Nadaljnje terapije bi lahko pomagale razvozlati delovanje možganov športnikov ali pa na primer glasbenikov in to bi potem lahko uporabili za učenje določene aktivnosti neke druge osebe. Proces učenja so japonski in ameriški znanstveniki proučevali s pomočjo magnetne resonance.

Opazovali so predvsem sposobnost ponavljajočega se učenja možganov odraslih. Predpostavka, da se ponavljajoče učenje kaže v vedno boljšem opravljanju določene naloge, namreč do sedaj ni bila preizkušena pri odraslih in je veljala za resnično zgolj pri otrocih, poroča PopSci.

Kako je potekala raziskava? Posamezniku so najprej pokazali kroge iz različnih zornih kotov. Nato so s pomočjo magnetne resonance opazovali aktivnost možganov. Raziskovalcem je nato uspelo, da so ljudi 'prisilili' k ponovnem ustvarjanju videnih podob. Ponovno so jih postavili pod napravo in jih prosili, naj si zamislijo oblike določenih barv. Vse skozi so pri tem opazovali delovanje možganov.

"Ljudi se da naučiti, da nadzirajo delovanje celotnih možganov ali pa delovanje samo posameznega dela možganov,“ so zapisali avtorji raziskave. To drži tudi v primeru, ko se posameznik ne zaveda, da se nekaj uči, so še dodali.

Raziskava bi lahko predstavljala osnovo za nov način pridobivanja znanj, sposobnosti ali spomina. Znanstveniki so tudi prepričani, da bi jim njihove ugotovitve lahko pomagale pri vračanju spomina ljudem, ki so spomin izgubili pa tudi pri obnavljanju znanja starejših ljudi, ki zaradi starosti veliko stvari pozabijo. Vse to brez zavedanja posameznika, ki bi sodeloval v tem procesu, da se je karkoli naučil.