Znanstveniki poskušajo s pomočjo črvov preučiti predvsem vpliv breztežnostnega okolja in vesoljskega sevanja na zemeljska bitja, ki teh pogojev niso vajena. Z odkritji želijo razumeti, kako bi dolgo življenje v vesolju vplivalo na ljudi.

V raziskavi so ugotovili, da se črvi v vesolju razvijejo od jajčec do odraslosti ter se razmnožujejo enako kot na Zemlji. Dr. Nathaniel Szewczyk, ki je vodil raziskovalno ekipo z Univerze v Nottinghamu je povedal: "Lepo število znanstvenikov se strinja, da bi lahko kolonizirali druge planete. Čeprav se to sliši kot znanstvena fantastika, je dejstvo, da mora človeštvo najti drug način življenja ali pa se preseliti na druge planete, če se želi izogniti izumrtju. Uspeli smo pokazati, da se črvi lahko razvijejo in reproducirajo v vesolju dovolj dolgo, da bi dosegli druge planete.“

Mnoge biološke spremembe, ki doletijo astronavte med vesoljskimi misijami, so se pojavile tudi pri črvih. Med njimi so tudi oslabitev mišic zaradi manjše sile težnosti, pokazalo pa se je, da je pri črvih za vzpodbujanje delovanja mišic dejavnih okoli 2000 genov. Okoli 50 do 60 odstotkov teh genov se pojavlja tudi pri ljudeh.

V kratkem naj bi objavili tudi rezultate raziskave, v kateri so poskušali ugotoviti uspešne metode za regeneracijo izgubljene mišične mase in oslabljenega skeleta.