1. Ker se v času praznikov delo upočasni, imate več časa za iskanje službe

Če medtem, ko iščete novo službo še vedno delate v stari službi, vam za iskanje nove službe ne ostane ravno veliko časa. Izkoristite praznični december za lov na službo .

2. Obstaja velika verjetnost, da vaši tekmeci v tem času službe ne bodo iskali

Trg delovne sile je že tako prenasičen in konkurenca je vsak dan večja. Zakaj ne bi izkoristili šibkega trenutka vašega tekmeca in se na razgovoru pojavili takrat, ko tega ne bo nihče pričakoval.

Konkurenca na trgu delovne sile je huda (Foto: AP).

3. Praznični čas je pravi čas za spoznavanje novih ljudi

Tudi, če podjetje vaših sanj trenutno ne potrebuje novih sodelavcev, jih bodo morda potrebovali kasneje. Pošljite email z vašimi podatki, se predstavite po telefonu ali pa za spoznavanje z bodočimi sodelavci in šefom izkoristite eno izmed mnogih božično-novoletnih zabav.

4. Božično-novoletne zabave so pravi kraj za širjenje kroga znancev

Povsem jasno je, da je velika večina ljudi na božično-novoletnih zabavah dobre volje. Ravno zaradi tega so te zabave dobra priložnost za spoznavanje ljudi na bolj osebni ravni, kar vam dolgoročno pri iskanju sanjske službe lahko še kako koristi.

Foto: Bojan Velikonja

5. V času praznikov so ljudje bolj sproščeni

Ker so ljudje bolj sproščeni, je začeti pogovor z njimi mnogo lažje. Naj vas ne bo strah pristopiti k nekomu, ki ga ne poznate. Le pazite pri izbiri besed. Zadnja stvar, ki si jo verjetno želite je, da bi sogovornika odvrnili od pogovora z vami, ker bi takoj navezala pogovor na iskanje službe.

6. Proračun ob koncu leta

Pogosto se zgodi, da so proračuni podjetij ob koncu leta veliko bolj naklonjeni zaposlovanju novih ljudi kot pa ob začetku leta. Še en razlog več, ki govori v prid iskanju službe med prazniki.

7. Izkoristite pošiljanje čestitk v svoj prid

Božično-novoletne voščilnice so običaj marsikoga izmed nas. Letos jih pošljite tudi nekdanjim sodelavcem, ljudem s katerimi trenutno delate in vsem s katerimi bi si želeli kdaj sodelovati. Važen je namen. Da pa lepa misel daleč seže, nas uči že star pregovor.