Pri tem v Spotifyu niso razkrili, koliko uporabnikov oziroma naročnikov imajo po posamičnih državah, znan pa je podatek, da so še junija letos imeli le 1,6 milijona naročnikov. Po mnenju poznavalcev gre tolikšno rast pripisati Spotifyevemu julijskemu vstopu v ZDA ter septembrski vključitvi v spletno družabno omrežje Facebook, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Spotify prek spleta uporabnikom ponuja glasbo, ki se predvaja sprotno z nalaganjem z interneta. Pri tem imajo uporabniki na voljo tri različne pakete. Če se odločijo za brezplačni paket storitve, je ta podprt z oglasi, poleg tega pa obstajata še dva bogatejša, plačljiva naročniška paketa. Spotify ima v svojem katalogu več kot 15 milijonov skladb.

Spotify je korenine pognal na Švedskem, sedež pa ima danes v Londonu. Svoje storitve je v Evropi začel ponujati leta 2008 in se je odtlej razširil že v vrsto držav, tako da je danes prisoten v Avstriji, Belgiji, na Danskem, Ferskem otočju, Finskem, v Franciji, na Nizozemskem, Norveškem, v Španiji, na Švedskem, v Švici, Veliki Britaniji in ZDA.

Spotify je sicer za 30. november sklical skrivnostno novinarsko konferenco v New Yorku, na kateri bo spregovoril glavni izvršni direktor in soustanovitelj družbe Daniel Ek. Skrivnostno zato, ker niso razkrili natančne teme konference, ampak zapisali le vprašanje: Kaj bo naslednji korak za Spotify?