Spremembe, s katerimi naj bi se Facebook ukvarjal naslednjih 20 let, naj bi razblinile Zuckerbergove sanje o prihodnosti brez zasebnosti. Facebook že od nekdaj ni bil navdušenec nad možnostjo, da bi uporabniki privolili v spremembe, temveč raje, da se morajo od njih odjaviti. Zaradi slednjega je nemška vlada že več let v sporu s socialno mrežo, ki je o uporabnikih zbirala podatke in omogočila zgolj to, da so se od tega "odjavili".

Facebook je na tožbo odgovoril, da ni kršil nobenega zakona, ker ni uporabnikom omogočil privoljenja v zbiranje podatkov. Nemški uradniki so zato sporočili, da so pogajanja nesmiselna in bodo zato vložili tožbo.

Po dogovoru z zvezno komisijo za trgovino naj bi Facebook vsake dve leti obiskali neodvisni revizorji, ki bodo pregledali, kako deluje varovanje osebnih podatkov.

Facebook sicer v prihodnje pripravlja novo orodje, ki bo uporabnikom omogočilo deljenje svojih aktivnosti bolj ažurno. In čeprav je Zuckerberg med nedavnim intervjujem zatrdil, da imajo uporabniki nadzor nad vsako informacijo, ki jo objavijo na svojem profilu, dejanski uporabniki trdijo nasprotno. Piškotki, ki se shranijo, če uporabnik naloži novo orodje, ostanejo shranjeni na računalniku tudi po tem, ko se uporabnik odloči, da omenjenega orodja ne bo uporabljal. Facebook ima zato, tako Wall Street Journal, zgodovino lomljenja obljub.