Poleg zmagovalcev v sedmih kategorijah sta si netka prislužili tudi agencija leta in najboljša stran po izboru uporabnikov – glas ljudstva. Lovoriko agencije leta si je letos nadela ekipa podjetja Hal interactive ki je v skupnem seštevku zbrala največ točk, glas ljudstva pa je s 35 odstotki vseh glasov pripadel strani www.igre123.com izvajalca in lastnika Popcom d.o.o.. V kategoriji Startup produkti, ki je bila letos predstavljena prvič, pa je svojega spletnega oskarja netko 2011 osvojila ekipa podjetja Teritorij s spletno stranjo oust.me.

Na letošnji razpis za nagrado netko je prispelo kar 110 prijav, največ v kategoriji Produkti in blagovne znamke. Letošnja novost je bila kategorija Startup produkti, ki je namenjena spletnim in mobilnih produktom slovenskih startup podjetij. Nagrada za najboljši startup produkt se je podelila v sodelovanju z organizacijo Silicon Gardens. Nagrajeni produkt Oust.me podjetja Teritorij d.o.o. je navdušil, saj je inovativna in duhovita socialna mobilna igra domačih avtorjev, ki uspešno predstavlja domače barve tudi na mednarodnem prizorišču, zelo dobrodošla sprostitev v težkih časih.

Nagrado netko podeljuje Gospodarska zbornica Slovenije - Združenje za informatiko in telekomunikacije v sodelovanju z Ministrstvom za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo - Direktoratom za informacijsko družbo ter Centrom za varnejši internet SAFE-SI. Nagrada se podeljuje podjetjem, ustanovam, uradom, skupnostim ter posameznikom, ki izstopajo s kakovostjo svojih spletnih strani.

Nagrada netko se podeljuje od leta 1999 in je že dobro poznana slovenskemu spletnemu prostoru. Letošnja, že trinajsta nagrada netko, je usmerjena k povečanju kakovosti in doseganju ciljev spletnih strani. Vsebine, s katerimi se predstavljamo na spletu, morajo biti podane kakovostno, inovativno, biti namenjene uporabniku in ustrezno oblikovno ter tehnično podprte. Na razpis nagrade netko 2011 so bili vabljeni vsi projekti, ki dosegajo vidne uspehe in so s svojo predstavitvijo na spletu stopili korak dlje.