Kako storitev deluje?

Spletnemu uporabniku se pred odprtjem članka prikaže Doublerecall vnosno okno, v katerem se prikaže do 140 znakov dolgo oglasno sporočilo. Dve ali tri besede, ki so zapisane odebeljeno, uporabnik prepiše v vnosno polje, s tem pa si brezplačno zagotovi dostop do spletne vsebine.

Storitev spletnim uporabnikom omogoča brezplačen dostop do vsebin na portalu Dnevnik.si, oglaševalcem pa na podlagi dvojnega priklica prinaša učinkovit način izpostavitve blagovne znamke. Pri tem bo posamezni spletni uporabnik dve ali tri besede vnašal samo enkrat dnevno.

O storitvi Doublerecall

Doublerecall so razvili slovenski strokovnjaki, storitev pa je zaradi izjemne inovativnosti že v procesu patentiranja v Evropi in Ameriki. R3, d.o.o., je slovensko- ameriški startup iz Celja, ki je na inovativen način izrabil trenutno stanje svetovnih spletnih medijev, ki so se v večini ukvarjali s težavo monetizacije spletnih vsebin. Storitev Doublerecall ponuja rešitev, s katero spletni mediji monetizirajo svoje premium vsebine, storitev pa je premierno predstavljena na slovenskem trgu. Uporabnik mora oglasno sporočilo prebrati, odebeljene besede pa ročno prepisati. Ob pravilnem prepisu mu servis omogoči dostop do želenega članka.  Oglaševalec dobi z Doublerecall servisom večjo pozornost spletnega uporabnika in s tem večji priklic oglasnega sporočila ali blagovne znamke.