Vsi oglasi za hrano, ki se bodo vrteli v programskem času, namenjenem majhnim otrokom, bodo morali ustrezati strogim prehranskim standardom. Kosmiči, ki ustrezajo tem standardom, morajo denimo vsebovati manj kot 10 gramov sladkorja na obrok.

Ne samo oglasi za sadje in zelenjavo

Nov pravilnik bo predpisoval širšo ponudbo menijev z zdravo hrano. Posamezen meni ne bo smel preseči vsebnosti 600 kalorij, dodatki pa ne vrednosti 200 kalorij.

Po navedbah korporacije bo pravilnik usklajen tudi z nacionalnimi standardi in bo predpisoval večji delež sadja in zelenjave v prehrani ter zmanjšane količine soli, sladkorja in nasičenih maščob.

Margo Wootan z ameriškega Centra znanosti za javno dobro, trdi, da omejitev oglasov ne pomeni, da bodo otroci gledali le reklame za sadje ali zelenjavo – le najslabših vrst hitre hrane ne bodo več oglaševali.

Disney ima tudi druge programe za boj proti otroški debelosti. Spremenili bodo tudi vsebino otroških obrokov, ki jih strežejo v Disneyevih zabaviščnih parkih, korporacija pa bo pričela aktivno promovirati vadbo in zdrav način življenja.

Dobro in zabavno

Na police ameriških trgovin so prispeli tudi Disneyevi prehranski izdelki, ki ustrezajo strogim kriterijem glede vsebnosti sladkorja, kalorij in maščob. Ti izdelki nosijo poseben logotip, prodajajo pa jih pod geslom Good For You – Fun Too! ("Dobro zate - pa zabavno tudi!" op.a.).

Kot je dejal izvršni direktor Disneyja Bob Iger, bo lahko nov pravilnik kratkoročno pomenil upad prihodkov s strani oglaševanja, vendar pričakuje, da bodo po določenem času verige s hitro prehrano ustvarile menije, ki bodo zadostili novim standardom.

Zaradi že sklenjenih pogodb Disneyja z oglaševalci bodo nove smernice stopile v veljavo šele leta 2015.