Athena Hohenberg, gospodinja in mati iz Kalifornije, je sedaj pozvala vse ostale, naj se ji pridružijo v tožbi. Sodni dokumenti razkrivajo, tako Huffington Post, da se je Hohenbergova za tožbo odločila, ko je ugotovila, da Nutella, s katero je hranila svojo štiriletno hčer, ni nič kaj boljša od čokoladice. Glede na njihove oglase (in oznake na kozarcih samih) je bila namreč prepričana, da je čokoladni namaz z lešniki zdrav in hranljiv.

A denarja, torej okoli 2,2 milijona evrov, ne bo dobila Hohenbergova, ampak bo vsota sorazmerno porazdeljena med vse Američane, ki so med avgustom 2009 in januarjem 2012 kupili kozarce z Nutello. Tako bo vsak posameznik prejel približno štiri dolarje vračila na kozarec namaza, in to največ za pet kozarcev. Vse pa je seveda odvisno od tega, koliko ljudi bo zahtevalo vračilo denarja.

Poleg plačila 2,2 milijona evrov mora Ferrero tudi zamenjati etikete na kozarcih Nutelle, kakor tudi spremeniti nekatere oglasne slogane. Iz televizijskih oglasov in spletne strani pa morajo odstraniti tudi kakršne koli zavajajoče trditve v povezavi z zdravjem.

Oglejte si oglas za Nutello. So zavedli tudi vas?