Smernice med drugim določajo, da mora biti tržno komuniciranje alkoholnih pijač legalno, dostojno in pošteno, ne sme uporabljati tematik ali podob, ki bi lahko bile žaljive, zaničevalne ali poniževalne. Prav tako mora biti v skladu z nacionalnimi pravili, spoštovati mora človeško dostojanstvo in integriteto ter ne sme biti povezano z nasilnim, nezakonitim ali družbeno nekoristnim vedenjem ter z drogami. Prikazovati mora zgolj zmerno in odgovorno uživanje alkoholnih pijač polnoletnih oseb.

Z vidika zdravja in varnosti smernice ne dovoljujejo namigovanja, da lahko alkoholne pijače preprečijo ali zdravijo bolezni ali rešijo osebne težave, delujejo kot poživijo, pomirjevalo ali uspavalo. Prav tako oglaševanje alkoholnih pijač ne sme spodbujati popivanja pred ali med aktivnostmi, ki zahtevajo treznost ali visoko raven spretnosti, kot je vožnja motorja ali upravljanje strojev.

Smernice varujejo tudi otroke. Oglaševalci se morajo namreč izogibati prikazovanju otrok pri pitju alkoholnih pijač in uporabi vsebin, ki so všeč otrokom. Prav tako pa mora biti oglaševanje usmerjeno zgolj v medije, pri katerih je vsaj 70 odstotkov občinstva dovolj starega za nakup alkoholnih pijač. Oglaševanje alkoholnih pijač tudi ne sme zavajati potrošnikov o lastnostih in moči alkoholnih pijač ali namigovati, da lahko alkoholne pijače povečajo fizične, športne ali umske sposobnosti.

Kot so v Slovenski oglaševalski zbornici še zapisali v sporočilu za javnost, imamo tako po besedah direktorja Svetovnega združenja oglaševalcev Stephana Loerkeja prvič skupne svetovne standarde za trženje alkohola. Smernice po njihovih navedbah predstavljajo nadaljevanje samoregulativne pobude globalnih ukrepov proti škodljivemu pitju. Po njihovih navedbah so vodilni proizvajalci žganih pijač v Evropi in ZDA že konec septembra v Bruslju sprejeli skupne standarde samoregulacije uporabe digitalnih in družabnih medijev.

V njih se med drugim omejuje dostop do uradnih profilov znamk na družabnih omrežjih za uporabnike, mlajše od 18 let. Pri tem se uporabijo podatki, ki jih je uporabnik vnesel pri registraciji oziroma se starost preveri na drugačen način. Omenjeni dogovor pa med drugim nalaga tudi vključevanje sporočil o odgovornosti pri pitju alkohola in nadzorovanje strani znamk na družabnih omrežjih, s katerih morajo v 48 urah tudi odstraniti neprimerne vsebine, ki so jih ustvarili uporabniki.