Leta 2007 so se sodelujoča podjetja zavezala k oglaševanju samo izdelkov, ki spadajo v kategorijo "bolje zate", hkrati pa so obljubila, da ne bodo oglaševala v programih za otroke na televiziji, v tiskanih medijih in na spletnih straneh tretjih oseb. Z letošnjim podpisom so se članice skupine zavezale, da bo tudi komuniciranje na njihovih spletnih straneh od januarja 2012 dalje spoštovalo enako zavezo.

Ustanovne članice Zaveze EU so Burger King, Coca-Cola, Danone, Ferrero, General Mills, Kellogg, Kraft Foods, Mars, Nestle, Pepsi in Unilever. Lani so se pridružili še Estrella-Maarud, Intersnack, Lorenz Snack-World, Procter & Gamble, Unichips in Zweifel Pomy-Chip, letos pa še The Chips Group in McDonald's. Sodelujoča podjetja so odgovorna za več kot 80 odstotkov vseh izdatkov za oglaševanje hrane in pijače v EU.

Podpisnice sporazuma so se tudi zavezale, da ne bodo oglaševale izdelkov hrane in pijače v osnovnih šolah, razen v izobraževalne namene, če je to posebej zahtevano ali dogovorjeno s strani vodstva šol. Neodvisno podjetje za raziskave BDRC Continental je v raziskavi, narejeni na reprezentativnem vzorcu 400 šol v Nemčiji, Španiji, na Poljskem in Irskem ugotovilo, da so v 98 odstotkih oglaševalci spoštovali svojo zavezo.

V primerjavi podatkov podjetja za raziskave Accenture Media Management iz 2005 in 2011 pa se je pokazalo, da so danes evropski otroci v kar 79 odstotkih primerov manj izpostavljeni oglasom za prehrano, ki ne upoštevajo kriterijev prehrambnih izdelkov kategorije "bolje zate" v programih za otroke ter v 29 odstotkih manj izpostavljeni tovrstnemu oglaševanju glede na vse programe. Rezultati temeljijo na pregledu 75.299 oglasov v Franciji, Romuniji, Sloveniji, na Irskem, Nizozemskem in Poljskem v 2011.