Britansko poročilo nakazuje na zavajujoče oglaševanje sokov, naloga potrošnikov pa je, da pogledajo drobni tisk in se pozanimajo, koliko odstotkov sadnega soka vsebuje pijača. Navedenih je tudi nekaj primerov: pogled na sok Ribena, v katerem naj bi bilo veliko vitamina C, razkriva, da je večina omenjenega vitamina dodanega naknadno, saj sok vsebuje zgolj pet odstotkov sadja.

Manj kot ena osmina soka Capri-Sun vsebuje sadje, ima pa dodanega ogromno sladkorja. Poročilo navaja, da določeni proizvajalci spodbujajo starše k pitju njihovih izdelkov namesto vode, eden od uporabljenih argumentov pa je tudi bolj učinkovita hidracija otroka. Ni pa dokaza, ki bi to podprl.

Poročilo je prišlo po objavi podatkov, po katerih je industrija pijač v Veliki Britaniji v letu 2010 doživela največjo rast pri prodaji svojih izdelkov – samo v omenjeni državi so prodali 14,6 milijard litrov.

"Raziskava je odkrila resnično zavajujoče oglaševanje, ki je uporabljen za povečevanje prodajo, in ki ima za posledico slabo zdravje zob in britanske rekorde glede števila predebelih otrok,“ je pojasnila avtorica raziskave Clare Panjwani iz organizacije Children's Food Campaign. "Voda je daleč najbolj zdrava za otrokovo žejo, a jo moramo narediti bolj dostopno, tudi v npr. parkih,“ je še dodala.