Raziskava Mediana TGI odkriva, da se jih v starostni skupini od 55 do 75 skoraj 70 odstotkov izogiba maščobam, kar je več kot v drugih starostnih skupinah. V starostni skupini od 40 do 54 let je takšnih nekaj več kot 54 odstotkov, v starostni skupini 25 do 39 let nekaj več kot 46 odstotkov, v starostni skupini 15 do 24 let pa se maščobam izogiba nekaj več kot 37 odstotkov vprašanih.

Dobra polovica populacije, stare od 55 do 75 let, pravi, da ima težave z zdravjem. V večji meri kot mlajša populacija pazi na prehrano in na prehrambenih proizvodih pred nakupom prebere sestavo izdelka, saj jih zanima, katere dodatke vsebuje.

62 odstotkov starejših je pripravljeno plačati več za hrano, ki ne vsebuje umetnih dodatkov. V starostni skupini 40 do 54 let je takšnih 54,5 odstotka, v starostni skupini 25 do 39 let nekaj več kot 50 odstotkov, v starostni skupini 15 do 24 let pa dobrih 46 odstotkov.

Mlajša populacija ima v primerjavi s starejšo povsem drug način prehranjevanja. Trend je v preteklem letu pokazal, da 69 odstotkov populacije, stare od 15 do 24 let, rada poskuša novo hrano, dobra polovica pa tudi tuje jedi. Slabih šest odstotkov populacije hrano pogosto naroča preko telefona, skoraj četrtina oz. 22,2 odstotka populacije pa nenehno je prigrizke in pogosto je med obroki.

Več kot polovica oz. 58,1 odstotka starih od 55 do 75 let prav tako rada poizkusi novo hrano, le 20 odstotkov pa je takih, ki radi jedo tujo hrano. Starejša populacija ne naroča hrane preko telefona, prav tako je le 12,9 odstotka takih, ki nenehno jedo prigrizke in ki pogosto jedo med obroki.

Trend je tudi pokazal, da slaščice v največji meri uživajo v starostni skupini od 25 do 39 let. Med njimi je takšnih 32,2 odstotka. V starostni skupini od 40 do 54 let pa je opaziti stalno rast v zadnjih treh letih.

V starostni skupini 15 do 24 let slaščice rado je 27 odstotkov vprašanih, v starostni skupini 40 do 54 let jih je 25,5 odstotka, v starostni skupini 55 do 75 let pa dobrih 16 odstotkov.

Inštitut za raziskovanje trga in medijev Mediana je raziskavo Mediana TGI (Target Group Index oz. indeks ciljnih skupin) izvedla leta 2008 na vzorcu 7557 ljudi.

Mediana TGI Slovenija je največja mednarodna kontinuirana licenčna raziskava v Sloveniji, s katero na Mediani merijo uporabo 5500 blagovnih znamk, spremljanje medijev, nakupovalne navade, življenjski stil in demografijo. V raziskavi Mediana TGI Slovenija letno sodeluje okoli 8000 ljudi v starosti od 15 do 75 let, ki predstavljajo reprezentativen vzorec za Slovenijo, so še sporočili iz Mediane.