Ključi prvega pravega slovenskega športnega avtomobila je Top Gear dobil v roke, ko je Renovatio T500 debitiral na ulicah Le Mansa. Po začetni dilemi, kje je Slovenija (v Vzhodi Evropi in ne gre nas zamenjati s Slovaško), Top Gearovci s ponosom priznajo, da so bili prvi, ki so se lahko popeljali z njim in ga testirali.

Novinec se je med ''staro gardo'' superšportnikov, kot so ferrari, bugatti, koenigsegg in lamborghini ''počuti povsem domače'' so zapisali.

Oglejte si posnetek Renovatia T500 in si oči napasite še v galeriji fotografij.

Top Gear je razrešil tudi dilemo, ali ni Tushek Supercars morda pred tem izdeloval traktorjev, tako kot je to počel Lamborghini. ''Ne. Ko se je uspešni dirkač Aljoša Tušek (napisano celo s črko š, op.a.) umaknil iz tekmovanja leta 2003, je vozil porscheja 911 in zanj menil, da je veliko prepočasen. Zato se je odločil zgraditi nekaj boljšega.''

Sicer pa je Renovatio T500 prvi od Tushkovih superšportnikov. Gre za roadsterja s pomično streho in stranskimi stekli, seveda pa zraven spadajo tudi škarjasta vrata in pa edinstveni ter razpoznavni porschejevski ploski zadek. Karoserija je sicer res podobna tisti, ki jo nosi K1 Attack, a je večina oblikovalskega dela izpod rok Aljoše Tuška samega.

Preberite tudi intervju z Aljošo Tuškom: Le občutek pravega dirkalnika je tisti pravi

Top Gear je o Renovatiu iz rokava stresel kar precej pozitivnih kritik. ''Še en superšpotnik torej. Da, a v dobrem smislu, saj bugattijev veyron ob njem izgleda povsem napihnjen. Kot pravi špotni avtomobil je kompakten, a tehta malo, le 1090 kilogramov.''

Večina superšportnikov menja udobje za hitrost, ''Renovatio pa ima večje ambicije,'' menijo Angleži. ''Pravzaprav je povsem civiliziran, ima dostojne sedeže, deloma iz semiša, predalček za rokavice, CD predvajalnik in celo klimo.''