Fiatove tovarne v Italiji so zmožne proizvajati avtomobile tudi za izvoz v ZDA, pravi izvršni direktor Fiata Sergio Marchionne. Na izvoz blagodejno vpliva tudi šibek evro v primerjavi z dolarjem. "Imamo vse, kar potrebujemo, da lahko izkoristimo to priložnost ... A če se to ne zgodi, bo Fiat prisiljen zapreti dve od petih tovarn" v Italiji, je še dodal prvi mož družbe v pogovoru za časnik Corriere della Sera.

Marchionne je v preteklosti steber italijanskega gospodarstva že rešil pred stečajem in vzpostavil partnerstvo z ameriškim avtomobilskim proizvajalcem Chrysler, ki je trenutno v 58,5-odstotnim lasti Fiata. Ta ambiciozna naveza pa je že vplivala na delovne procese v italijanskih tovarnah, ki že poslujejo 24 ur na dan, kot je to navada v ZDA. Delavci so se morali pod pritiskom vodstva sprijazniti tudi z večjo količino nadur, krajšimi odmori in kaznimi zaradi neupravičene odsotnosti.

Za prihodnost Fiata in Chryslerja Marchionne navaja tri možnosti. Prva, in po njegovi oceni tudi najmanj verjetna, je prodaja delnic ameriškega podjetja na borzi. Druga možnost je, da Fiat postane edini lastnik ameriškega podjetja. Kot zadnjo možnost pa Marchionne navaja združitev obeh koncernov v enega, kar se bo najverjetneje zgodilo med letoma 2013 in 2015.