Glavni problem je, ker vozniki luči za meglo pogosto uporabljajo v vseh vremenskih razmerah in ne zgolj v megli. Napačna uporaba meglenk je za ostale udeležence prometa namreč zelo moteče. Še posebej moteča je zadnja rdeča luč, ki jo je treba ugasniti, če za vami vozi avtomobil, opozarja raziskava.

Zavarovalnica Swiftcover je ugotovila, da je nepravilna uporaba žarometov za meglo na Otoku vzrok kar 300 tisoč nesrečam in da ima kar 14 odstotkov voznikov meglenke prižgane tudi, ko ni megle. To pa naj bi počeli, ker je avtomobil tako videti bolj športno. Zato meglenke pogosteje uporabljajo mladi vozniki, stari od 18 do 34 let.

Raziskava razkriva, da moški v primerjavi z ženskami luči za meglo uporabljajo dvakrat pogosteje. Manjšina anketirancev pa je odgovorila, da meglenke uporablja kot opozorilo drugim voznikom, da se jim približuje vozilo, če vozijo v močnem dežju ali vetru.

Slovenski zakonik o pravilih cestnega prometa v četrtem odstavku 71. člena predvideva, da se na cesti ob zmanjšani vidljivosti praviloma uporabljajo zasenčeni žarometi, meglenke ali pa kombinacija obeh. Uporaba meglenk je dovoljena zgolj, kadar je vidljivost manjša od 50 metrov ali kadar meglenke delujejo v funkciji prilagodljivih žarometov. Uporaba zadnjih meglenk ni dovoljena na vozilu, za katerim na majhni razdalji vozi drugo vozilo. Kazen za nepravilno uporabo je 40 evrov.