Sicer ideja o pnevmatiki, ki ne bi potrebovala zraka, ni nova, tudi prototip je že bil izdelan. Brezzračno pnevmatiko za potrebe prevažanja oprama po luni sta predstavila že Goodyear in ameriška vesoljska agencija Nasa, pred približno šestimi leti pa je prvi idejo in prototip take pnevamtike razvil in predstavil Michelin.

Sedaj je svoj lonček pristavil še trenutno največji proizvajalec gume in pnevmatik na svetu, Bridgestone, ki pa dodaja, da so svoj projekt razvijali z namenon dolgoročne praktične in vsestranske uporabnosti.

Bridgestonova brezzračna pnevmatika je narejena iz umetne smole. Iz slednje so oblikovane špice kolesa, ki so postavljene v poseben vzorec, da lahko vzdržijo težo avtomobila in podpirajo tekalno plast pnevmatike. Vzorec je zasnovan tako, da posnema nalogo, ki jo v navadni pnevmatiki opravi zrak. Gre za koncept, ki posnema špice, ki jih ima od sredine navzven razporejene navadno kolo.

Pnevmatika je bila, kot je Bridgestone večkrat poudaril, narejena tudi z mislijo na ekologijo. Umetna smola, ki je glavna sestavina gume, se lahko večkrat popolnoma reciklira in je tako okolju prijazna. Tudi sama tekalna plast, torej profil gume, je narejena iz snovi, ki se lahko reciklira.

Bridgestone je v izjavi povedal, da so njihove ''ne-pnevmatične'' gume šele v začetnih nivojih razvoja, da pa bodo v prihodnosti na voljo za vsa vozila. Podjetje je svoj koncept predstavilo na 42. tokijskem moto sejmu, ki smo ga lahko spremljali pretekli mesec. Predstavnik je, poleg sestave pnevmatike, povedal tudi logična dejstva, da pnevmatika potrebuje manj vzdrževanja, ker je ni potrebno ves čas polniti z zrakom in tudi skrbi nas ne, da bi se kje predrla.