Naložba, ki si jo delita Geoplin in Energetika Ljubljana, je vredna 1,15 milijona evrov. V LPP, ki ima trenutno 20 avtobusov na metan, investicijo pozdravljajo in napovedujejo dodatne nakupe tovrstnih vozil.

"Velik dan za Ljubljano"

Omenjenih 20 avtobusov na zemeljski plin Ljubljanski potniški promet (LPP) uporablja mesec dni. Kot je za STA ob robu odprtja polnilnice pojasnil direktor LPP Peter Horvat, so za avtobuse odšteli pet milijonov evrov.

Da bi upravičili investicijo v polnilnico, bi rabili vsaj še 40 avtobusov na plin. LPP sicer po njegovih pojasnilih načrtuje, da bi bila v šestih oz. sedmih letih polovica voznega parka na metan.

"To je velik dan, ne le za Ljubljano, temveč tudi za Slovenijo," je ob odprtju polnilnice poudaril Horvat in ocenil, da je to spodbuda tudi za ostala mesta po Sloveniji, da v mestni promet pripeljejo čim več vozil na zemeljski plin. "To je ta trenutek tako z ekološkega kot ekonomskega vidika najprimernejše gorivo," je še dejal.

Po oceni ljubljanskega župana Zorana Jankovića bo Ljubljana "nedvomno" dosegla zastavljeni cilj - da se promet v prestolnici do leta 2020 razdeli na tri tretjinske dele: peš in kolesa, javni prevoz in avtomobili, ki zdaj predstavljajo 60-odstotni delež.

Kot sta pojasnila prva moža Energetike Ljubljana in Geoplina, Hrvoje Drašković in Boštjan Napast, sta družbi pri vlaganju v omenjeno polnilnico zasledovali okoljske cilje. Po Napastovih besedah v Sloveniji skozi promet emitiramo 40 odstotkov emisij toplogrednih plinov.