Kavčič je ob začetku karavane dejal, da so akcije, ki promovirajo varčno in varno vožnjo zelo dobrodošle, saj so pomemben zgled za ohranjanje našega okolja. Žarnić je udeležencem zaželel varno vožnjo ter izrazil podporo takšnim dogodkom, željam po varni poti pa se je pridružil tudi ljubljanski župan, so sporočili iz društva.

Tako je na pot krenilo 24 vozil s 50 udeleženci v prek sedmih različnih tipih vozil, ki bodo na poti vozili po cestno-prometnih predpisih, na koncu poti pa ugotovili, katero izmed sodelujočih vozil je okolju najprijaznejše.

Glavno merilo: poraba goriva

Na poti do Strunjana, dolgi nekaj preko 200 kilometrov, bodo udeleženci skušali dokazati, da je varna vožnja tudi varčna, predvsem pa okolju bolj prijazna. Glavno merilo dela komisije bo namreč prav poraba goriva, katerega izgorevanje prispeva dobršen delež onesnaževanja.

Društvo Planet Zemlja je sicer prvi Eko reli organiziralo leta 2009, karavane pa se je udeležilo 14 ekip, ki so varno in brez zapletov prepeljale 200 km dolgo pot od Trzina do Logarske doline.

Čeprav so bila med tekmovalnimi vozili tudi večja prestižnejša in tista s štirikolesnim pogonom, nobena od posadk na dokaj zahtevni trasi s tremi daljšimi vzponi in nekaj urbanimi okolji s semaforiziranimi križišči, ni presegla povprečja šestih litrov goriva na 100 kilometrov. Tako dobri rezultati so nekoliko presenetili tudi same tekmovalce, so še zapisali.