Pri dimenziji 175/65 R14T (v njih so obuti tudi citroën C3, honda jazz, fiat 500, toyota yaris...) je večina preskusnih pnevmatik dobila oceno priporočljivo, med njimi tudi Savina eskimo S3+ z nespremenjenim dizajnom, a spremenjeno gumeno zmesjo. Zanimivost v tem preskusu sta vsekakor pnevmatiki proizvajalca Ceat, ki je izdelana po licenci Pirellija, in ESA tecar super grip 7, ki je namenjena predvsem švicarskemu trgu, njen dezen pa je prevzet po Goodyearovi ultragrip 7.

Za povečavo klikni na sliko.

Začelje na tem preskusu tvori pnevmatika falken eurowinter HS439. Pnevmatika te japonske znamke se ni najbolje izkazala na snegu. V večji in dražji dimenziji 195/65 R15T (audi A3, fiat bravo, ford focus, kia cee'd, mazda3...), ki pa je cenovno vseeno še vedno dosegljiva najširšemu krogu kupcev, pa je slika še bolj optimistična, saj je kar šest pnevmatik dobilo oceno zelo priporočljivo, osem jih je dobilo oceno priporočljivo, ena priporočljivo z omejitvami, a zato je tudi ena od kandidatk (srbska trayal arctica zaradi katastrofalnih lastnosti na mokri cesti, še posebej pri zaviranju) dobila negativno oceno ni priporočljivo.

Razočarala je Bridgestonova blizzak LM-32, ki se nahaja bolj na koncu kakovostne tabele. Preizkusili pa so tudi šest celoletnih pnevmatik dimenzije 175/65 R14T, ki so se, jasno, odrezale slabše. Le ena (goodyear vector 4seasons) je dobila oznako priporočljivo, ostalih pet pa priporočljivo z omejitvami. Pri tem velja omeniti, da so tokratni test celoletnih pnevmatik opravili tako, da so lastnosti celoletnih pnevmatik tako na suhi kot na mokri cesti, prav tako pa glede porabe goriva, primerjali z letnimi pnevmatikami, po ostalih merilih pa z zimskimi pnevmatikami.