Ni ravno za vse, ki imajo denar. To smo spoznali že po nekaj prevoženih kilometrih. Voznikom s slabim srcem ga odsvetujemo, saj zna biti odmerek adrenalina vendarle prehud. Kombinacija pogona zadaj in 430 konjičkov v različici S (osnovni V8 premore "le" 402 KM) pa (elektroniki navkljub) terja razsodnega in vozniško izobraženega lastnika. Bencinski osemvaljnik je čisti antipod Madonne, nikoli ne "fuša" in ga je z veseljem poslušati, najbolj izrazit pa je njegov mazohizem: še, še in še vpije naglas, pa čeprav se merilnik vrtljajev že nevarno približuje številki 7000. Če si ga seveda sploh upate mučiti. Številka 7000 namreč prevedeno pomeni troje: pospešek do stotice le 5,4 sekunde, maksimalno hitrost 270 kilometrov na uro in dejstvo, da vas bodo neprestano gledali v zapeljivo ritko s štirimi kromiranimi izpušnimi cevmi.

Ko ste enkrat za volanom, ga je težko zapustiti. Tudi zadaj, ker okolje spominja na modernistično opremljeno stanovanje, kjer ne manjkajo dodatki iz usnja. Pravzaprav je usnja toliko, da svetujemo IUV z Vrhnike, da z možmi iz Maseratija navežejo stik. Če bodo namreč dobili posel, bodo porabili toliko usnja, da bodo zlahka izplavali iz rdečih številk. A šalo na stran.

Pravzaprav se splača voznikov sedež zapustiti le zaradi sedenja zadaj. Morebiti je na zadnji klopi kljub zajetni dolžini karoserije 5,1 metra nekaj manj prostorskih centimetrov kot pri tekmecih, a pri razkošju ni dileme: le kdo ne bi užival na sedežih z možnostjo masaže (doplačilo 6700 evrov).

Da je sicer quattroporte dobro videti, ni nič čudnega. Pininfarina je pač že desetletja mojster oblikovanja, po petih letih in 15.000 prodanih prestižnejših avtomobilih pa se je pri prenovi posvetil malenkostim: maski hladilnika s pokončnimi režami, večjim žarometom, novima stranskima ogledaloma in bolj športnemu večfunkcijskemu volanu.

Če se slučajno vidite v vlogi kupca (za navadnega quattroporteja zahtevajo 129.797 evrov, za različico S 139.972 evrov), se ne veselite prezgodaj: le dva luksuzna športnika bosta letos dobila slovenskega lastnika, prihodnje leto pa šest.