Evropski organ za varstvo potrošnikov je odkril »širok nabor praks pri nakupovanju na Sheinu, s katerimi se srečujejo potrošniki in ki so v nasprotju z zakonodajo EU«. To vključuje zavajajoče informacije, lažne oznake izdelkov, zavajajoče trditve o trajnosti in skrite kontaktne podatke.

Odkrili so tudi primere, ko so prikazovali »boljše« ponudbe po navidezno znižanih cenah, a je v resnici šlo za lažne popuste. Naleteli so tudi na izmišljene roke za nakup, s katerimi je spletna stran potrošnike poskušala spodbuditi k hitremu nakupu. Evropska unija je Sheinu dala mesec dni časa, da odgovori na očitke, sicer bo podjetje doletela globa.

»Zdaj je na Sheinu, da naredi korak naprej, spoštuje pravila in svoje prakse v celoti uskladi z evropskimi potrošniškimi standardi,« je dejal evropski komisar za pravosodje Michael McGrath. Tiskovni predstavnik podjetja Shein je medtem odgovoril: »Naša prednostna naloga ostaja zagotavljanje varne, zanesljive in prijetne spletne nakupovalne izkušnje za evropske potrošnike.«

»Vsa podjetja, ki se obračajo na potrošnike v EU, morajo spoštovati naša pravila. Današnji ukrep pošilja jasno sporočilo: ne bomo oklevali pri tem, da e-trgovske platforme pozovemo k odgovornosti, ne glede na to, kje imajo sedež,« je še dodal McGrath.

Tiskovni predstavnik Sheina je dejal, da podjetje »konstruktivno sodeluje z nacionalnimi potrošniškimi organi in Evropsko komisijo, da bi dokazalo svojo zavezanost spoštovanju zakonodaje in predpisov EU, ter da še naprej sodeluje v postopku za reševanje vseh pomislekov.«

Priporočamo