V ponedeljek se bo v Rimu zbralo več kot tisoč duhovnikov in misijonarjev, ki bodo skupaj iskali načine, kako se preko spleta približati mlajšim vernikom v času, ko število obiskovalcev cerkva upada. Med sodelujočimi bo tudi 58-letni pater Giuseppe Fusari iz Brescie v Italiji – duhovnik in bodybuilder z več kot 60.000 sledilci na instagramu, ki redno objavlja posnetke svojih mišic in tetovaž, hkrati pa deli tudi verske misli in spodbude. »Upam, da bo to ljudi približalo cerkvi. Obstaja veliko radovednih ljudi in prepričan sem, da so družbena omrežja ena izmed poti, kako jih pritegniti,« je dejal Fusari.

Tudi 46-letni pater Cosimo Schena iz Brindisija, ki ga nekateri imenujejo »najbolj priljubljen italijanski duhovnik«, dosega velik uspeh na spletu. Na instagramu ima več kot 454.000 sledilcev, s katerimi deli nasmejane selfije, utrinke iz vsakdanjega življenja in slike s svojim beaglom po imenu Storm, ki ga je pripeljal iz zavetišča. Poleg duhovnega sporočila namreč tudi ozavešča o pomembnosti posvajanja psov iz zavetišč.

Tam bo tudi 34-letni pater Ambrogio Mazza, znan kot kitarist, pesnik in navdušen kolesar. Svojo duhovniško pot redno deli z več kot 460.000 sledilci na instagramu in tiktoku. Njegove objave vključujejo fotografije s pastoralnih opravil, refleksije o življenju in številne selfije, ki pogosto požanjejo občudovanje. »Naš pater je čudovit« se glasi eden izmed komentarjev, »Zelo ste lepi in elegantni« pa drugi.

Ti sodobni »vitezi vere« so v ospredju nove digitalne strategije, ki jo je začel že pokojni papež Frančišek in jo nadaljuje njegov naslednik, papež Leon XIV. Novi papež je aktiven tudi na omrežju X, kjer njegova sporočila spremlja skoraj 19 milijonov sledilcev.

Vatikan je sicer že leta 2022 dvignil prah z izdajo koledarja »privlačnih duhovnikov«, ki je sprožil široko javno razpravo. 

Priporočamo