Demonstracije je priredilo madžarsko gledališko društvo Loupe na dan madžarske drame. Po navedbah društva se je shoda na Trgu herojev v središču Budimpešte udeležilo okoli 50.000 ljudi. Oblasti še niso podale ocene udeležbe.
Nad množico je lebdel balon v obliki zebre. Te živali so postale simbol razkošnega življenjskega sloga vladajoče elite, potem ko so v javnosti zakrožili posnetki zeber in nekaterih drugih afriških živali na podeželskem posestvu družine Orban.
Organizatorji so v govorih na shodu Orbanovi vladi očitali, da s propagandnim aparatom porablja milijarde za ustvarjanje kulture sovraštva, udeležence pa so pozivali k povezanosti.
Društvo Loupe je pred tem sprožilo peticijo, v kateri zahteva, da se javni prostor in družbeni mediji osvobodijo političnega sovraštva in dezinformacij, ki jo je doslej podpisalo več kot 230.000 ljudi. Podali so tudi pobudo za referendum o tej temi, a postopki za to še niso stekli.
Orban je od leta 2010 izvedel obsežne medijske kampanje, ki so bile financirane iz proračuna. Kritiki trdijo, da so kampanje pogosto usmerjene proti političnim nasprotnikom in krepijo Orbanova sporočila, kot je na primer nasprotovanje članstvu Ukrajine v Evropski uniji. Vlada v Budimpešti po drugi strani vztraja, da so kampanje potrebne za ozaveščanje javnosti o pomembnih vprašanjih.
Vlada namerava oktobra začeti »nacionalno posvetovanje« o obdavčitvi, ki ga opozicija vidi kot najnovejše v nizu zavajajočih vprašalnikov, namenjenih okrepitvi podpore Orbanovi politiki.
Anketa sledi novicam na spletni strani, naklonjeni Orbanu, da največja opozicijska stranka Tisza skrivaj načrtuje zvišanje dohodnine, če bo zmagala na volitvah prihodnje leto. Stranka, ki je v javnomnenjskih raziskavah prehitela Orbanov Fidesz, te trditve zavrača.
Podobno posvetovanje v začetku tega leta o članstvu Ukrajine v EU in z njim povezane oglaševalske kampanje so jo stali približno 27,7 milijona evrov, kažejo podatki, ki jih je pridobil madžarski tednik HVG.