Glede na Bloombergove podatke se je Netflix v drugem krogu prodajnega postopka Warner Bros Discovery pridružil deležnikoma v panogi Paramount Skydance in Comcast. Slednji je denimo lastnik konglomerata za množične medije in zabavo NBCUniversal.
Warner Bros Discovery, matično podjetje televizijske mreže HBO, medija CNN in filmskega studia Warner Bros, je v prodaji od oktobra. Za to se je odločil, potem ko je prejel vrsto neželenih prevzemnih ponudb. S tem se je gigant odrekel sprva predvideni delitvi na dve enoti, pri čemer bi bila ena osredotočena na pretočne vsebine in studie, druga pa na tradicionalna kabelska omrežja.
Sprva se je za tega medijskega velikana zanimalo podjetje Paramount, ki je od nedavnega v lasti družine ustanovitelja tehnološke družbe Oracle Larryja Ellisona, enega najbogatejših ljudi na svetu. Njegov sin David Ellison, sicer filmski producent, je namreč izvršni direktor Paramounta in je za Warner Bros Discovery, preden je šel ta v uradni postopek prodaje, podal tri zaporedne prevzemne ponudbe.
Netflix, največji ponudnik pretočnih vsebin na svetu, ki šteje že prek 280 milijonov naročnikov, se po Bloombergovih podatkih za financiranje morebitnega prevzema pripravlja na najem premostitvenega posojila v skupni višini več deset milijard dolarjev.
Če bi mu posel uspel, bi Netflix še povečal že tako precejšnje zmogljivosti produkcije vsebin. Bi pa verjetno pristal tudi pod strogim nadzorom regulatorjev za varstvo konkurence v ZDA in drugod po svetu.
Hollywoodski igralci si po pisanju AFP ne želijo, da bi Warner Bros končal v Netflixovih rokah. Skrbi jih namreč, da si to podjetje prizadeva omejiti predvajanje svojih filmskih produkcij v kinodvoranah.
Warner Bros Discovery ima v zadnjih desetletjih precej smole s lastniki. V sodobni obliki izvira iz medijskega konglomerata, ki ga je ustvaril Ted Turner. Karizmatični milijarder, zna tudi kot mož igralke Jane Fonda, je 2001 takratni Time Warner združil z ponudnikom internetnih storitev America Online (AOL). Združitev se je zgodila v času vrhunca internetnega balona, tako da je bila vrednost AOL precej precenjena in je kmalu močno padla. Time Warner je že leta 2003 postal spet samostojno podjetje, leta 2018 pa ga je prevzel naslednji komunikacijski velikan AT&T, ki je bil pred tem že lastnik nekaterih drugih medijskih hiš, med drugim televizije Discovery. Ta se je za prevzem močno zadolžil, tako da je AT&T po zamenjavi vodstva izločil vse medije in jih ponudil na borzi, s čimer je spet postalo novo samostojno podjetje, tokrat kot Warner Bros Discovery .