Omead Afshar se je Tesli pridružil kot inženir leta 2017 in je veljal za enega Muskovih najbolj zaupanja vrednih sodelavcev. Oktobra lani je bil imenovan za podpredsednika, odgovornega za poslovanje v dveh ključnih regijah – Evropi in Severni Ameriki. Njegova odpoved prihaja le nekaj dni pred koncem drugega četrtletja in po novici, da prodaja Teslinih električnih vozil v Evropi upada že peti mesec zapored. Tudi prodaja v ZDA letos pada, medtem ko je Kitajska, trenutno največji Teslin trg, maja zabeležila 15-odstotni padec.
Teslino blagovno znamko so dodatno omadeževale Musku tesne vezi in veliki finančni prispevki ameriškemu predsedniku Donaldu Trumpu, zlasti v času njegove kontroverzne pobude urada za učinkovitost za zmanjšanje števila zveznih delavcev. Podjetje nujno potrebuje močnejšo paleto vozil, potem ko razvpiti cybertruck ni dosegel Muskovih proizvodnih ciljev. Medtem kitajski konkurenti vedno bolj pridobivajo na veljavi.
Bo Teslo rešil robotaxi?
Namesto da bi lansiral nova električna vozila za povečanje prodaje, poskuša Musk prepričati vlagatelje, da je prihodnost podjetja v robotskih taksijih, humanoidnih robotih in umetni inteligenci. To je tvegana poteza, saj električni avtomobili, baterije in storitve polnjenja še vedno predstavljajo skoraj vse Tesline prihodke.
Podjetje je pred dnevi v mestu Austin zagnalo robotaxi, pilotno različico svoje storitve robotskih taksijev. Čeprav doslej ni bilo nesreč ali poškodb, je hitro postalo jasno, da podjetje ni pripravljeno na resno konkurenco Wayma, avtonomne enote podjetja Alphabet, za katerim stoji Google.
Prva vožnja avtonomnega taksija: