Nemški velikani Volkswagen, BMW in Mercedes-Benz ter ameriško-evropski velikan Stellantis, ki na področju električnih vozil s težavo tekmujejo s kitajskimi tekmeci, so zaradi bližajočega se roka zaskrbljeni.
Merz na sejmu po poročanju francoske tiskovne agencije AFP ni odkrito kritiziral roka za ustavitev prodaje novih avtomobilov z motorji z notranjim zgorevanjem, o katerem so se na ravni EU dogovorili pred časom, je pa dejal, da si želi več prožnosti pri regulaciji.
Merz, ki je funkcijo prevzel maja, je dejal, da "smo seveda zavezani prehodu na e-mobilnost, a potrebujemo pametno, zanesljivo in prožno evropsko regulacijo".
Njegov politični zaveznik in prvi mož zvezne dežele Bavarske Markus Söder je bil po poročanju AFP na sejmu bolj odkrit.
"Ta prepoved motorjev z notranjim zgorevanjem je napačna," je bil jasen. Po njegovi oceni EU potrebuje druge možnosti.
Nemški avtomobilski sektor je po podatkih svetovalnega podjetja Ernst&Young samo v preteklem letu izgubil več kot 50.000 delovnih mest.