Kot je pojasnila za Jutarnji list, taksist pri sebi ni imel kartičnega terminala, zato je na cilju poklical svojega »šefa« Ivana Madžara, ki je nato izvedel plačilo. Madžar je sprva trdil, da je tisti dan močno padal dež in da zato ni opazil previsokega zneska. Prav tako je do nedavnega trdil, da ni opazil skoraj 1500 evrov več na računu. Po objavi incidenta v hrvaških medijih je turistki nakazal 1350 evrov povračila.
»To so same neumnosti! Tisti dan ni deževalo, bilo je toplo. Pošten človek bi videl, da znesek ni pravilen, in bi takoj vrnil denar,« je ogorčeno povedala Carol, ki je v Evropo z Nove Zelandije pripotovala prvič. »Upam, da bo razkritje tega nepoštenega taksista ljudi odvrnilo od uporabe njegovih storitev,« je zaključila ogoljufana turistka.
Ta primer pa ni edini v povezavi z Madžarom. Manj kot dva tedna po njeni vožnji je Madžar od glavnega kolodvora do zagrebškega naselja Prečko za šest kilometrov dolgo pot računal 110 evrov. Za Net.hr je takrat povedal, da je ministrstvo za promet zasebnikom dovolilo, da samostojno določajo cene. »Ne morem voziti za pet evrov. Če bi bile cene regulirane z zakonom, bi zaračunaval po pravilih. Tako mi nihče nič ne more,« je takrat dejal.
Odpiral in zapiral podjetja
Ivan Madžar je sicer znan po tem, da je pogosto zapiral podjetja in odpiral nova. Kot poroča Jutarnji list, se je s prevozništvom ukvarjal že prej. Leta 2008 je odprl podjetje, ga zaprl leta 2009 in istega leta odprl novo prevozniško podjetje pod drugim imenom, ki ga je zaprl leto pozneje. Svoje zadnje podjetje s taksiji je odprl leta 2012, tik pred odprtjem tega podjetja je dva meseca leta 2012 imel drugo prevozniško podjetje.
Zadevo zdaj preiskuje tudi policija
Z zagrebške policijske uprave so potrdili, da so prejeli prijavo zaradi suma goljufije in da potekajo predhodni postopki. Če bodo ugotovili elemente kaznivega dejanja, bodo izvedli kriminalistično preiskavo, o čemer bo oškodovanka obveščena po mednarodnih policijskih povezavah, navaja Jutarnji list.