»Danes smo na seji Sveta za upravljanje razvoja turizma ponovno poudarili pomen razumnosti pri oblikovanju cen. Turizem je panoga na dolge proge – gosti se vračajo leto za letom, zato moramo razmišljati dolgoročno,« je dejal Staničić za hrvaško televizijo. Ob tem je opozoril, da je Hrvaška »na robu cenovne konkurenčnosti«.
Hrvaška dražja od Španije in Grčije
Pojasnil je, da so hoteli in kampi na Hrvaškem še vedno cenejši kot v Avstriji ali Nemčiji, vendar so dražji v primerjavi z Grčijo, Španijo in Italijo. »Zasebna nastanitev je nekoliko dražja od italijanske in francoske, a cenejša od tiste v Grčiji in Španiji,« je dodal.
Staničić je tudi poudaril, da so turistični rezultati pozitivni. Rast beležijo na vseh ključnih trgih - iz Nemčije, Avstrije, Slovenije, Poljske, ZDA in tudi na domačem trgu. »To kaže, da je Hrvaška še vedno zelo privlačna destinacija. Razpršenost gostov z različnih trgov je za nas prednost,« je dejal.
Čeprav postaja varnost turistov vse pomembnejša, pa po njegovih besedah cena ostaja ključni dejavnik pri izbiri destinacije. »Ravnotežje med kakovostjo in ceno mora ostati temelj našega turizma,« je zaključil.