Airbus A350 družbe Air China je bil na poti iz Šanghaja v Milano, v njem pa je bilo največ Italijanov in državljanov Evropske unije, poroča La Repubblica. Tovorno letalo boeing 767 družbe SF je bilo na poti iz Budimpešte v kitajsko velemesto Ezhou.

Preiskava in komunikacijske težave

Kitajske oblasti zdaj ugotavljajo, kdo je pilotu potniškega letala ukazal spremeniti višino, zaradi česar se je skoraj zgodila tragedija. Pri časniku South China Morning Post poročajo, da je vzrok najverjetneje šum v komunikaciji z rusko kontrolo letenja.

Pilote na nevarnost približevanja drugih letal običajno opozori samodejni alarmni sistem. Najmanjša dovoljena varnostna razdalja je določena pri dobrih 300 metrih, torej  kar trikrat več, kot meri razdalja, na kateri sta se srečali letali nad Rusijo. Zakaj opozorilni sistemi niso delovali ali zakaj jih niso upoštevali, bo pokazala preiskava.

Priporočamo