CNN vztrajno izgublja gledalce, v primerjav s prejšnjim letom, so jih izgubili za 50 odstotkov. Pomagal jim niti Piers Morgan, ki je zamenjal znamenitega Larryja Kinga. Glavni konkurenti CNN-u, Fox News in MSNBC, zadnje čase sicer tudi ne beležijo rasti gledanosti, imajo pa vseeno veliko boljše rezultate kot CNN.

"Eksperiment z Britancem Piersom Morganom je dokaj propadeli. Oddaja Piers Morgan Tonight je sicer zasnovana na podobnem konceptu kot ga je imel Larry King, vendar v poldrugem letu predvajanja ni dosegla želenih statistik. Njegov tip oddaje je za večino gledalcev preprosto preveč staromoden“, pojasnjujejo analitiki.

K boljši gledanosti ni pomagalo niti ažurno poročanje o dogajanju v Siriji in poročanje o predsedniških kandidatih. Gledalci naj bi jim zamerili konstanto bombandiranje javnosti z negativnimi novicami.

Medijski strokovnjaki trdijo, da je CNN preveč staromoden, da je njihov koncept programa enak že več let in da se vrti zgolj o določenih novicah. Če takšnih posebnih novic ni, je njihov program preprosto dolgočasen.

Odgovorni pri podjetju sedaj upe polagajo še v znanega kuharja Anthonyja Bourdaina, ki naj bi prevzel novo vlogo na začetku leta 2013.