Na podlagi raziskave so ugotovili, da bodo javna in zasebna turistična podjetja vložila nekaj več kot 1,1 milijarde kun (145 milijonov evrov) ali 37 odstotkov več kot v letu 2011. Glede na to, da raziskava ni zajela vlaganj malih in srednje velikih podjetij, so ocenili, da bodo celotna vlaganja v pripravo letošnje sezone znašala 1,5 milijarde kun (200 milijonov evrov).

Največje zvišanje v primerjavi z lanskim letom bo v hotelskem sektorju. Raziskava je pokazala, da 28 hotelskih družb namerava v pripravo letošnje sezone vložiti 885 milijonov kun (117 milijonov evrov), kar je 49 odstotkov več kot lani, je objavilo ministrstvo na svoji spletni strani.

"Izidi raziskave so dokaz moči turističnega sektorja in njegove pripravljenosti na nove investicije," je izjavil hrvaški minister za turizem Veljko Ostojić. Izrazil je prepričanje, da bodo ukrepi ministrstva, kot sta znižanje davka na dodano vrednost s 25 na 10 odstotkov s 1. januarjem 2013 ter nižje obresti za posojila Hrvaške banke za obnovo in razvoj (Hbor), dodatno okrepili konkurenčnosti hrvaškega turizma.

Raziskavo so izvedli februarja v vseh hrvaških županijah in županijskih turističnih skupnostih ter v desetih pomembnih hrvaških turističnih mestih in tudi med zasebnimi turističnimi družbami.

Lokalne turistične skupnosti so me drugim napovedale, da nameravajo letos v turizem vložiti 185 milijonov kun (21 milijon evrov), predvsem v infrastrukturo, ki je povezana s turizmom.

Na Hrvaškem so v zadnjih nekaj letih vlagali približno 30 milijonov kun (štiri milijone evrov) letno v turistično promocijo.