Novinarski združenji sta od hrvaške vladi zahtevali, naj imenuje krizno upravo in predlaga zakon o Vjesniku, edinem hrvaškem dnevnem časopisu, ki je v večinski lasti države. Združenji želita, da bi časnik dobil status javnega medija. "Divjak in Lopandić sta neposredno odgovorna za profesionalno in finančno izgubo ugleda Vjesnika, o čemer priča sramotno majhno število prodanih izvodov, ki je najnižje v zgodovini Vjesnika," so poudarili v podružnicah HND in SNH. Poudarili so, da so morali zaradi tega stanja v časniku dodatno znižati naklado in distribucijo.

Največ pripomb imajo na delo Divjaka, ki po ocenah novinarskih združenj delavcem ni plačal prispevkov, čeprav je vlada marca lani za Vjesnik namenila dodatnih 18 milijonov kun (2,4 milijona evrov). Trdijo, da je denar neodgovorno uporabil za zvišanje plač manjšemu delu zaposlenih. Divjaku očitajo tudi, da je zanemarjal socialni dialog, skupaj z Lopandićem pa nista storila nič, da bi z novimi projekti zagotovila prihodnost časnika. Spomnili so tudi, da bivša desnosredinska vlada ni odgovorila niti na enega izmed predlogov, da bi pripravili zakon o Vjesniku, ki bi časniku zagotovil resen, uravnovešen in verodostojen položaj na trgu.

Vlada je dolgoletne finančne težave Vjesnika reševala tako, da je časnik pridružila javnima podjetjema Narodne Novine in Tiskara Vjesnik, ki pa sta zaradi velikih finančnih izgub časnika zahtevali ločitev. V Vjesniku, ki je del družbe Narodne novine press, je zaposlenih več kot 100 novinarjev in sodelavcev.

Hrvaški mediji so večkrat poročali o družinskih povezavah Divjaka in podpredsednika sabora Vladimirja Šeksa, ki naj bi svojega nečaka postavil za predsednika uprave v državni medijski hiši, medtem ko so za Lopandića omenjali, da se pripravlja na odhod v diplomacijo. Dolgoletni novinar zunanjepolitičnega uredništva Vjesnika Lopandić je položaj glavnega urednika prevzel sredi leta 2010, ko naj bi začeli priprave za prestrukturiranje časnika, ki je bil vrsto let pod vplivom državnega vrha, zaradi česar je tudi izgubil zaupanje bralcev.