Sejem letos poteka pod geslom Investiraj v vrednost, poudarek pa je na tradiciji in rokodelski umetnosti.

Na sejmu se predstavljajo mednarodne luksuzne znamke tradicionalnih podjetij, hotelskih koncernov, proizvajalcev notranje opreme in avtomobilov ter draguljarjev.

V sodelovanju z Dunajskim vikendom galerij (Vienna Gallery Weekend) se bodo s svojimi deli predstavili tudi umetniki in galerije. Organizator Gerhard Krispl napoveduje mešanje razstavnih eksponatov, kar pomeni, da bodo denimo med prestižnimi jeklenimi konjički obešene tudi umetniške slike.

Letos bo na Dunaju prvič sodeluje tudi slovensko podjetje. Oblikovalka čevljev Alja Novak Viryent s svojo blagovno znamko zastopa slovensko tradicijo in sodobno oblikovanje, razstavlja pa unikatne ročno izdelane čevlje.

Razstavljavci se bodo predstavljali na 4000 kvadratnih metrih razstavnih površin, organizatorji pa pričakujejo 15.000 obiskovalcev.