Kot smo že poročali, se v naši državi končuje največja kurikularna prenova v zadnjih dveh desetletjih, v okviru katere bo osveženih več kot 400 učnih načrtov in katalogov znanj. Novosti, ki bodo začele postopoma veljati v prihodnjem šolskem letu, naj bi prevetrile cilje pouka in učiteljem zagotovile več avtonomije. A zatika se pri pripravi učbenikov in delovnih zvezkov, ki naj bi bili usklajeni s posodobitvami.

Minister za vzgojo in izobraževanje dr. Vinko Logaj je namreč v začetku oktobra predstavnike založb, kjer pripravljajo učna gradiva, obvestil, da bodo veljavnost obstoječih učbenikov podaljšali še za tri leta oziroma do 1. septembra 2029. Nekateri učitelji ob tem opozarjajo, da bodo učenci tudi prihodnje šolsko leto sedli v klopi z zastarelimi učbeniki, starimi celo sedem in več let, ki so bili potrjeni še pred pandemijo, razmahom umetne inteligence in novimi znanstvenimi spoznanji.

»Ob resni nameri temeljitih sprememb na področju učnih načrtov, posodobitve vsebin in vnosa razvoja kompetenc, ki so nujne za generacije otrok, bi morali imeti jasno vizijo tudi na področju učnih gradiv. To pomeni, da bi morali vzporedno pripravljati učbenike in preostala gradiva, ki jih učitelji potrebujejo za poučevanje,« razmišlja ravnateljica celjske OŠ Lava Marijana Kolenko.

Članek je dostopen samo za naročnike
Članek je dostopen samo za naročnike
Priporočamo