Novi baterijski vlak bo vozil na relaciji Virovitica–Bjelovar, pozneje pa tudi med Splitom in Kaštelom Starim. Ima 113 sedežev in 114 stojišč ter doseže hitrost do 120 kilometrov na uro. Za pogon uporablja baterije, ki jih bodo polnili na prav za to postavljenih polnilnicah v Bjelovarju, Virovitici, Osijeku, Varaždinu, Pulju in Splitu.
Hrvaški minister za pomorstvo, promet in infrastrukturo Oleg Butković je za hrvaško javno radiotelevizijo HRT danes povedal, da lahko vlak brez dodatnega polnjenja prevozi 200 kilometrov.
Predsednik uprave Končarja Gordan Kolak je medtem poudaril, da gre za trenutno tehnološko najsodobnejši vlak na evropskem trgu. Poudaril je še, da ne povzroča izpustov, poleg baterijskega pogona pa zagotavlja večjo varnost in udobje za potnike.
Hrvaške železnice trenutno razpolagajo z 68 novimi potniškimi vlaki. Od tega so jih 40 dobavili v zadnjih štirih letih, poteka pa tudi nakup 21 novih vlakov, med njimi baterijskih in elektrobaterijskih.