Potem ko se je ministrstvu za solidarno prihodnost pod vodstvom Simona Maljevca zalomilo pri pravočasnem in preglednem vzpostavljanju delujočega sistema dolgotrajne oskrbe, postavljene časovnice pa se zamikajo, nameravajo zdaj napake popravljati tudi z oglaševalsko kampanjo.
Kampanja za zmanjševanje politične škode?
Njen namen je, kot so zapisali v gradivu za obravnavo na vladi, ozaveščati vse prebivalce Slovenije, ki od 1. julija 2025 plačujejo prispevek za dolgotrajno oskrbo, in vse, ki so upravičenci do dolgotrajne oskrbe, in sicer o vrstah in obsegu pravic do dolgotrajne oskrbe ter posameznih storitvah, o vložitvi vloge za uveljavljanje pravic, upravičenosti do posameznih pravic, izvajalcih dolgotrajne oskrbe in vlogi občin pri vzpostavljanju in izvajanju sistema. Z boljšo obveščenostjo naj bi dosegli učinkovitejšo uporabo storitev. Ozaveščali bodo torej o vsebinah zakona, ki je bil sprejet že leta 2023 in s katerimi naj bi bili zainteresirani ne le že seznanjeni, temveč bi jim določene pravice in z njimi povezane storitve na podlagi zakona že morale pripadati, a se pri izvedbi zatika, predvsem kar zadeva ključno novo pravico do oskrbe na domu. Na vidiku pa so že nove zamude pri pravici do oskrbe v instituciji.