Skupina Ingka, ki ima v lasti švedskega pohištvenega velikana Ikea, namerava zaradi povečane spletne prodaje prilagoditi trgovine. Do konca prihodnjega leta bodo v odprtje novih trgovin in modernizacijo starih vložili tri milijarde evrov. Čeprav se vse več trgovin osredotoča na spletno nakupovanje, pri Ingki poudarjajo, da njihove trgovine ostajajo ena njihovih največjih prednosti. Vseeno pa bodo nakupovalne centre prenovili, da bodo prijaznejši za potrebe spletnega nakupovanja. Tradicionalno je Ikea, ki ima trgovine v okoli 30 državah, tudi v Sloveniji, velike centre gradila na obrobju mest, v zadnjih letih pa je spremenila taktiko. Tako je leta 2014 v Hamburgu odprla prvi nakupovalni center v mestu, leta 2019 pa manjšo trgovino v Parizu. Marca se je Ikea zaradi ruske invazije na Ukrajino umaknila iz Rusije in Belorusije. »Naše poslovanje je tam do nadaljnjega ustavljeno,« so še v Ingki povedali za AFP.

Priporočamo