Na slovenskih cestah ta čas vozi okoli 13.000 električnih avtomobilov, kar je odstotek vseh osebnih vozil v državi. Njihovo število pa hitro narašča – do leta 2030 naj bi jih bilo že okoli 300.000. Tak porast bi pomenil dodatnih 800 gigavatnih ur (GWh) porabe na leto, kar je okoli šest odstotkov sedanje skupne porabe elektrike. A v Elesu zagotavljajo, da omrežje te rasti ne bo ogrozilo.
Strokovnjak za promet Andrej Brglez pa pojasnjuje, da je javna infrastruktura razmeroma dobro razvita: »Polnilnic imamo dovolj za zdajšnje število električnih vozil, kar pomeni, da infrastruktura ne zaostaja za razvojem.« Ob tem opozarja, da je in bo ključnega pomena za prilagajanje omrežja večji količini električnih vozil razvoj pametnih in zasebnih polnilnih mest, predvsem na podeželju in v urbanih soseskah. Čeprav naj dodatna poraba elektrike zaradi električnih vozil dolgoročno ne bi bila prekomerna, lahko težave nastanejo pri koničnih obremenitvah – torej v trenutkih, ko bi veliko uporabnikov hkrati polnilo svoja vozila, zlasti v večernih urah. Takšni scenariji pomenijo večji izziv za stabilnost sistema kot pa vpliv na skupno letno porabo.