Slovensko ministrstvo za infrastrukturo je za portal EX-YU Aviation News potrdilo, da je letalska družba zaprosila za finančno podporo v okviru državnega programa subvencij za zračno povezljivost, katerega cilj je okrepiti povezave s ključnimi trgi po vsej Evropi. Vloga Air Albania je bila pregledana skupaj z vlogo airBaltica, ki je že načrtoval novo linijo iz Las Palmasa v Ljubljano. Razpisna komisija je ugotovila, da obe letalski družbi izpolnjujeta merila za upravičenost in sta upravičeni do subvencij.
Progo med Tirano in Ljubljano je prej upravljala Adria Airways, ki je septembra 2019 šla v stečaj. V zadnjem polnem letu delovanja, leta 2018, je Adria na tej progi prepeljala 57.499 potnikov s povprečnim faktorjem zasedenosti 70,6 %. Air Albania trenutno upravlja floto dveh letal Airbus A320 in leti na več destinacij po Evropi. Prevoznik ima sedež na letališču Tirana in je bil ustanovljen maja 2018 kot javno-zasebno partnerstvo. Turkish Airlines ima v letalski družbi 49-odstotni delež, preostale delnice pa si delita MDN Investment in Albcontrol.
Čeprav je Air Albania nacionalni prevoznik Albanije, se na domačem trgu sooča z močno konkurenco, kjer sta nizkocenovna prevoznika Wizz Air in Ryanair hitro razširila svoje poslovanje. V začetku letošnjega leta je Air Albania zaradi tehničnih ali operativnih ovir začasno ustavila več evropskih poti, predvsem Bruselj in Ženevo, čeprav sta obe v procesu obnove. Po besedah albanskega premierja Edija Rame Air Albania trenutno pridobiva dve dodatni letali.