Nemec je že zjutraj govoril z ministrom za promet Radovanom Žerjavom, ki je po njegovih besedah razočaran, da je prišlo do novih zapletov v predoru Šentvid. "Minister si želi ogledati predor, sam ga bom spremljal," je zatrdil Nemec, ki verjame, da bo Dars skupaj z ministrstvom našel pravo pot, s katero bo zagotovljena čimprejšnja sanacija.

Dars bo po Nemčevih zagotovilih storil vse, da bo predor Šentvid na avtocestnem odseku Šentvid-Koseze čimprej normalno prevozen. Predor bo v uporabi šele takrat, ko bo stoodstotno varen. Glede varnosti je po besedah prvega moža Darsa ključno vprašanje odpadajoči protipožarni omet. "Vztrajamo na tem, da se ta omet v celoti odstrani. Ko bo odstranjen, bomo lahko zagotovili, da s tega vidika predor ni več nevaren," je dejal.

Rigler: Dars zagotovo ne bo nosil stroškov, ki so povezani z odpadanjem protipožarne zaščite

Član uprave Darsa Boštjan Rigler ga je dopolnil, da bo predor Šentvid po izvedbi del sicer res brez protipožarne zaščite, a bo Dars na pobudo projektanta oz. po njegovih navodilih prevzel pobudo za vodenje prometa brez tovrstne zaščite.

"Po našem mnenju bo predor varen za promet, ko bo odstranjena protipožarna zaščita. Treba pa bo narediti analizo tveganja in v tem smislu izvesti določene ukrepe. Analizo tveganja bo naredil projektant," je zatrdil Rigler, ki o tem, kdo bo zanjo plačal, ni želel govoriti. Zagotovil je le, da Dars stroškov, ki so povezani z odpadanjem protipožarne zaščite, zagotovo ne bo nosil.

Rigler je krivdo za nov zaplet v predoru Šentvid pripisal izvajalcu. Kot je zatrdil, so bila vsa dela izvedena skladno z naročili in podpisanimi pogodbami. Prišlo je sicer do spremembe načina izvedbe protipožarnega ometa, a je do spremembe prišlo v okviru podpisane pogodbe. Za spremembo načine izvedbe ometa sta se odločila nadzorni inženir, družba Joint Venture ZPC, in projektant, družba ELEA iC.

Willenpart (SCT): V štirinajstih dneh bo vsa protipožarna zaščita odstranjena

"V štirinajstih dneh bo vsa protipožarna zaščita odstranjena in po mojem mnenju bo lahko potem predor, če se bo naročnik tako odločil, odprt," je dejal Willenpart in dodal, da bo po odstranitvi sedanje zaščite sledila priprava projekta nove protipožarne zaščite.

Kot je danes na ločeni izjavi za javnost povedal član uprave Darsa Boštjan Rigler, bo predor Šentvid po izvedbi del sicer res brez protipožarne zaščite, a bo Dars na pobudo projektanta oz. po njegovih navodilih prevzel pobudo za vodenje prometa brez tovrstne zaščite.

Žerjav ni zahteval nobenih odstopov članov vodstva Darsa

Minister Žerjav zaradi novih zapletov v predoru Šentvid po Nemčevih besedah ni zahteval nobenih odstopov članov vodstva Darsa, "ima pa legitimno pravico, da to zahteva". "Uprava Darsa si ves čas močno prizadeva, da bi zadevo sanirala. Problem je tehnične narave, ne poslovne. Mislim, da je žogica predvsem na strani stroke, uprava Darsa pa skrbi, da stroka ponudi kakovostne rešitve, s katerimi bomo vsi zadovoljni," je še dejal Nemec.

Kot je znano, se je danes ponoči okoli 2. ure sprožil opozorilni sistem v cevi predora Šentvid v smeri proti Primorski. Znova se je odkrušil del protipožarnega ometa, ki je padel na avto z nemško registracijo. Pri tem je prišlo zgolj do materialne škode. Cev proti Primorski je Dars nemudoma zaprl, naknadno pa je zaprl še cev predora proti Gorenjski. Šentviški predor je tako do nadaljnjega zaprt, promet pa je preusmerjen na Celovško cesto.

Na Darsu zaenkrat ne želijo govoriti o morebitnem odškodninskem zahtevku s strani nemškega voznika osebnega avtomobila, na katerega je padel protipožarni omet. Nemec je zatrdil, da so z nemškim državljanom vstopili v stik, mu ponudili nadomestno vozilo in vso ostalo pomoč. "To je edino, kar lahko trenutno naredi Dars," je še dejal.