Vizija Blogorole je državljanjske novinarje postaviti ob bok klasičnim medijem ter kakovostnim in nadarjenim piscem omogočiti večjo prepoznavnost in berljivost njihovih izdelkov. Brezplačnik naj bi na 32 straneh povzemal izbrane zapise „državljanskih novinarjev“ in blogerjev.

Časopis bodo ustvarjali blogerji

Novost v slovenskem medijskem prostoru predstavlja koncept urednikovanja, saj naj bi časopis aktivno soustvarjali vsi blogerji in bralci blogov z ocenjevanjem zapisov na Blogoroli.


Blogerski prispevki naj bi preko tiskane edicije postali dostopni bistveno širši javnosti, kot sedaj. Po statistikah, zbranih na Blogoroli, sicer slovenske bloge na spletu spremlja okrog 80.000 posameznikov.

Zaenkrat simboličen honorar

Direktor Blogorole Marko Vrtovec meni, da bi časnik sčasoma lahko postal dnevnik, vendar ta hip tega ne verjame. Čim več prihodkov si želijo razdeliti med pisce člankov, ki bodo zdaj prejemali simboličen honorar,  s katerim si lahko privoščijo obrok v povprečni ljubljanski restavraciji.


Blogorola je spletni blogerski zbirnik oziroma agregat blogov, ki združuje več kot 2.000 blogov iz Slovenije, Hrvaške, Bosne in Hercegovine ter Srbije. Na blogoroli se dnevno pojavi okoli 700 novih zapisov in 1.500 komentarjev, vsak dan pa na spletni strani naštejejo okoli 20.000 obiskov.


Za mnenje o časopisu smo povprašali tudi Hada, enega bolj znanih slovenskih blogerjev. „Blogorola prinaša svež veter v naš medijski prostor, predvsem na področju državljanskega novinarstva, kjer se bodo premaknile do sedaj postavljene meje. Vsak pisec bloga bo lahko sodeloval pri soustvarjanju časopisa in si s tem povečal krog bralcev."

Več v jutrišnji tiskani izdaji Dnevnika.