Dokument bo omogočil gradnjo priključnih cevi s Celovške ceste na predor Šentvid in navezavo na gorenjsko avtocesto, širitev Celovške in povezovalne ceste Stanežiče-Brod, vreden pa je dobrih 79 milijonov evrov. Dobre štiri milijone evrov je namenjenih za odkupe zemljišč zaradi gradnje avtoceste, polnega priključka Šentvid in razširitve Celovške ceste.

Ta dela bodo namreč terjala trinajst hiš, štiri gospodarske objekte, eno skladišče in štiriintrideset lop. Na novo bodo semaforizirana štiri križišča (Galant, Gunclje, Jelen in Metalka), na razširjeni Celovški cesti bosta pasova za javni potniški promet, popravljeni lokacijski načrt upošteva tudi morebitno gradnjo mestne železnice.

Prostor za mestno železnico

"Ministrstvo za promet bo Mestni občini Ljubljana predlagalo skupno načrtovanje mestne železnice z njenim potekom v širše zaledje severnega dela Mestne občine Ljubljana, in sicer v smeri Škofje Loke, Kranja, Brnika in Domžal. Predvsem bo treba analizirati železniško navezo letališča na Brniku s središčem Ljubljane, kot je to v primeru večine sodobnih evropskih letališč," so zapisali v popravljenem lokacijskem načrtu.

Kljub sprejetim spremembam pa še vedno ni znano, koliko bo stala prva faza avtocestnega odseka, ki predvideva gradnjo trase avtoceste in glavnih predorskih cevi.

Skozi vedno dražji predor zdaj že spomladi

Na Darsu za zadnjo ceno navajajo 98,4 milijona evrov, v katero je všteto tudi naročilo za elektro-strojno opremo, ki naj bi jo za 11,03 milijona evrov namestil SCT. "Nadzorni svet je za izbiro izvajalca že dal zeleno luč, tako da bomo z njim kmalu podpisali pogodbo," pravi Marjan Koler iz službe za komuniciranje pri Darsu. Na vprašanje, kdaj se bomo lahko zapeljali po predoru, pa na Darsu odgovarjajo, da letos zagotovo ne, možen datum pa je pred dnevi napovedal minister za promet Janez Božič, ki upa na odprtje zgodaj spomladi.