Brnik se bo preimenoval v Letališče Jožeta Pučnika. (Foto: Dnevnik)
- Oglas
Vlada je na redni seji sklenila, da bo Aerodrom Ljubljana preimenovala v Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana.
S poimenovanjem pomembnega objekta državnega pomena po Jožetu Pučniku želi vlada ohraniti njegovo zgodovinsko vlogo v državljanskem in narodnem spominu.
Dnevnik.si













































Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:07
Nimam nič proti Pučniku ... ampak že sama ideja se mi zdi bolna (kot celotna vladna ekipa)
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:11
se ne strinjam.... bolje bi bilo Letališče Janeza Janše
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:23
Jaz tudi ne, zakaj menjat ime letalisca katero je poznano BRNIK, kako se bo Jze Pucnik v tujini izgovoril, bolno bolno to se lahko samo v
Sloveniji dogaja, castimo vse ki prst dvignili
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:42
Kako se bo Pučnik v tujini izgovoril?
Kako pa ti bizgez izgovoriš Franc Josef Strauss, kadar letiš v München.
Zdej boš pa rekel: Aaaaaaa, kua dugaja ?
Aja, oprosti, ti si prst dvignil, pa te je pobrala coprnica z metlo. Poletela sta pa z letališča SLIVNICA.
In vajina metla je tudi kabriolet brez strešic, kot tvoj računalnik na bukove kugelce.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 16:43
Dovolj nas je razveselil že njegov pogin, tako da nas ni treba še dodatno razveseljevati s poimenovanjem letališča.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 17:10
IDIOT NA KVADRAT.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 23:48
kransterdam se pušnika že veseli
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 23:50
na Brniku je brnelo, zdaj bo pa pučiralo
zbizjak sobota, 09.06.2007 ob 15:53
No malo geografije ne bi škodilo. V Slivnici je res letališče, ki mu zaenkrat pravimo Letališče Maribor, ne ve pa se, kako bo jutri in v naslednjih dneh, Morda Jože Pučnik II (je le streljajo od Slovenske Bistrice, kjer so Pučnikovi doma)
Dok nedelja, 10.06.2007 ob 15:12
PA KJE JE BARBARA BREZIGAR IN NJENA "POSEBNA" EKIPA ?? TALE "izmeček" bi si vsekakor zaslužil 1pristojno in pa strokovno primerno (berite:dostojno !) kazensko ovadbo !!...
SAJ-itak pa sploh ni nič (več !) čudno,ker je v tej državi očitno že (itak !)
"SVEGA & SVASCHTA" D O V O L J E N O !!...
Dok nedelja, 10.06.2007 ob 15:18
moj poziv na ukrepanje zoper pisca se je nanašal na tukaj zgoraj zapisano besedo P O G I N,gospa generalna državna tožilka !!...
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:11
Gospod Pučnik si že ne bili želel, da se ga tako malikuje. On je bil skromen človek.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 19:24
pravilno, se strinjam, sigurno se v grobu obrača,...in sicer o pokojnih vse najbolje vendar..."we are arriving at Jozef Posnik...Pozlik...Posnik...Pushkin? airport...."
Kako bedastočo se bodo ti retardiranci spomnili naslednjič....če rabijo kako nepremičnino za imenovati po zaslužnih SdS-ovcih, recimo JJ-ja-upam da čimprej-lahko mirno odstopim svoj WC....
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 23:53
kva ta Janša tega Pučnika mrcvari
... sicer pa ta dan - rojstni dan letališča Pučnik (podobno koz Sputnik)
se bom zapomnila po izrednem strateškem uspehu demonstrantov - mavričarjev- na vrhu G8.
Puč je uspel na "Pučnikov dan"
KINGS ON TOUR NEVER MIND THE POOR
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 23:58
7. JUNIJ , VRH G8, KINGS ON TOUR NEVER MIND THE POOR
LETALIŠČE PUČNIK
JANŠA PA RUŠI DRNOVŠKA IN DARFUR PO NALOGU STRICEV PREKO LUŽE
JJ - YOU ARE NOT ON TOUR, BUT YOU NEVER MIND THE POOR
PUČNIK SE BI JANŠE SRAMOVAL, ON PA SI LASTNI NEONSKI SVETILNIK GRADI NA PUČNIKOVIH ZASLUGAH
ROKOVNJAČKA
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:13
JOOOOJ, kam nas pelje ta vlada! Zakaj pa ne bi letalisce poimenovali kar po predsedniku vlade?! Poletel sem z Janse ... Vsaj obcutek bi bil dober - proc iz te vedno bolj smrdljive drzave.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:16
RE JOOOOJ, kam nas pelje ta vlada!
na Titov trg, in Trg revolucije
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:34
Pučnik je bil skromen človek a VELIK SLOVENEC. Ali smejo dobiti svoje ulice in kraje samo hohštaplerji ?
Sicer ne vem, zakaj Pučnik ni dober za letališče, Kidrič pa je dober za mesto.
Po svetu je nekako takole:
V Ameriki - JFK, v Franciji . Charles De Gaule, v Müncnu - Franz Josef Strauss.
V Sloveniji pa naj bo po materi vseh mater Jelki Strojan. Tudi sicer je kot Romkinja predstavnica potujočega ljudstva. Tako bodo zadovoljni zagovorniki Kardelja in Pučnika.
Houk !
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 16:58
In s temi imeni (kot tudi Kidrič, Krade.. ups Kardelj) je pa vse ok? v preteklih letih ni noben pisnu, da bi se ta imena ukinila in bi se ulice in trgi preimenovali, ampak zdej je pa treba bit pameten..Sam da ni "po njihovo" ampak PO NAŠE!!
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 18:03
Če ju ne bi bilo, bi ti tukaj ne mogel producirati svojih tvorov od uma! Bi pisal nemško ali pa italijansko. Verjetno bi bil pa manj ohol, bedast in nadut, kot si sedaj.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 18:35
ZA DOMOBRANCE JE BIL RESNIČNO VELIK ČLOVEK!!
Dok nedelja, 10.06.2007 ob 15:39
Ne samo zanje ! tudi zame je bil !!...in zato pravim,da si vsega "tega" NI zaslužil !!...predlagatelji pa so po mojemprepričanju ravnali neodgovorno,saj brez širšega konsenza ni bilo moč predvideti,da do reakcij in/ali reakcij ne bo prišlo-na žalost tudi takšnih,kot se prebirajo tukaj zgoraj ...seveda pa še vedno ostaja odprto vprašanje,kdo takšna ekstremistična blatenja,zmerjanja,ter,in/ali hujskanja tukaj izvaja (in pa mogoče tudi :
ZAKAJ) ?!...lahko bi bil namreč KDORKOLI !...zato bi bilo prav,da bi se ga odkrilo in pa primerno sankcioniralo !...
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:16
Zelo spoštljiva gesta vlade RS. S tem dejanjem se vsaj delno oddolžimo velikemu možu, ki je za slovensko moderno državo izgoreval v svojem srcu.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:18
Pa ne na tak nacin, lepo prosim. Dvomim, da bi Pucnikovo srce zapelo, ko bi slisal kaj takega.
viki.v@siol.net četrtek, 07.06.2007 ob 15:55
Saj ti si malo,bolan
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 17:50
škoda, ker ni dogorel že preden je ustanovil zametek današnje stranke cepcev
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 22:38
Se vam ne zdi, da takšen predlo spodbuja razdor, namesto, da nas bi družilo.Če bi ta velik mož to vedel, kako se manipulira in uničuje njegov trud....Vsiljevanje ni bilo nikoli pametno! Zgleda, da namenoma to delajo, da bodo potem lahko "ukrepali".
Dvomim, da se bo to dobro končalo.
Pričakujem, da bodo še Slovenijo preimenovali v Butale!
Sam da bo po "naše".
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:17
Pa s cim se ti ljudje ukvarjajo?! Kaj pa ce bi naredili kaj zares koristnega. Ah, sej ne znajo. Joj, joj, joj!
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:18
Niti slučajno nisem simpatizer te vlade, ampak zakaj bi bila to slaba ideja? Malo ljudi v Sloveniji Pučniku ne pripisuje odločilne vloge pri osamosvojitvi, tako da je takšna počastitev več kot primerna. Če lahko ima Paris svoj Charles De Gaulle, New York pa JFK, zakaj Ljubljana ne bi mogla imeti letališča Jožeta Pučnika? Meni se zdi to zelo posrečena ideja, bolj kot kakršenkoli spomenik. Vsak tujec, ki ga bo ime morda zanimalo, se bo lahko tako posredno poučil o slovenki osamosvojitvi.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:24
aja kot da je ta pučnik najboljzaslužen za osamosvojitev?! kaj pa prostovoljci, ki so branili mejne prehode ipd.? ne seri mi s tem domobrancem!
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:50
Ali ti nisi na mejnem prehodu BRANIL DOM ?
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 18:06
Ja, poznam mnogo Slovencev, ki jim spomin deluje samo v skladu s trenutno vlado - eden od njih ste VI! Ste malo pozabili zasluge vseh, kajti osamosvojitev je bila TIMSKO DELO, nikakor ni delo enega samega moža.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:20
kaj vas pa tako moti na tem? Meni je vseeno ... Kak mate čas? Ta vlada pa se mi ne zdi slabša od prejšnjih, boljša pa ... čez leto so volitve
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:21
Tudi meni ni jasno zakaj bi to bila slaba ideja. A moramo res vse ulice in trge imenovati po komunajzerjih?
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 16:42
Seveda, Slovenci smo znani hlapci..In vsa ta komunistična in postkomunistična generacija ima očitno še vedno polne hlače, pa si tega ne upajo priznat. In vneto trdijo, da je bilo včasih bolje- seveda, špecal so in si tako izborili boljši položaj od nas, navadnih delavcev.Patetika, res..
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:21
Ja, ja, super ideja, predvsem z vsemi temi ž-ji in č-ji, ki so tujcem tako fonetično domače zveneče črke...hahahaha...
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:56
Saj oni komentator z računalnikom na bukove kugelce že zdavnaj ne uporablja strešic, da ga "razume ceo svet", ko je pa vsak tretji komantar že njegov, gov.., gov.., gov...No, kaj pravite ?
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 17:24
Tuji racunalniki pa slovenske sicnike in sumnike v e-meilih tako prikupno spreminjajo v raznorazne crke in stevilkice, a ne?
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:23
O jej, sem mislil, da je ta navada že na smetišču zgodovine.
Titovo Velenje, Kidričevo, Univerza Edvarda Kardelja, ..., da o ulicah niti ne govorimo.
Gospoda Pučnika spoštujem, ampak tale ideja se mi zdi pa mimo.
A nebi bilo boljše imeti kaj bolj intelektualnega, npr. Pučnikove dneve ali nagrado ali celo priznanje, ..., kot pa na novo pisati po zemljevidih.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:23
Mogoče bi veljalo razmisliti da bi Plečnikov stadion preimenovali v Pučnikov k se že podobno sliš... pučnikove križanke pučnikove žale... ej vse gre...pivo pučnik pučnikova kapljica-vino...cestninska postaja pučnik.. v kranjski gori bilahk mel tekmovanje za pokal pučnika, v mariboru pa zlatega pučnika...
flayo četrtek, 07.06.2007 ob 15:24
Porkaduš, a se bo v zvezi s tem koga kaj vprašalo???
Zakaj so se pa v ime letališča morali vtakniti???
Ime Brnik je bilo čisto v redu, zdaj si bojo pa tujci lomili jezike, in si tudi predstavljam URL spletne strani letališča... www.aerodrom.joze-pucnik.si
Je pa ja Brnik lepše in lažje za izgovorit.
Pa vse zemljevide in table ipd. bo treba zamenjat...biznis za nekoga???
Od oblasti, ki bo zamenjala ablast JJ zahtevam, da se to sranje nemudoma popravi!!
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 23:49
na Brniku je brnelo, zdaj pa se lahko dogodijo puči
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:25
Vlada je pravkar zapravila morda nekaj milijonov evrov, ker ni sprejela evropske direktive o železniškem prometu, z razlago , da ni bilo časa, čeprav je bila opomnjena že marca 2007.EK nas je tožila evropskemu sodišču in državni proračun bo zaradi njene zanikrnosti ob nekaj milijonov.Seveda pa ima čas, da se ukvarja z bedarijami.Še ena šlamastika te vlade, sedaj jih je že neskončno.Kdaj bo opozicija že zapustila parlament in prenehala dajati kredibilnost tem debilom, da gremo na nove volitve in izvolimo nekoga, ki nas bo peljal v prihodnost in ne v preteklost.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 16:47
Seveda, opozicija pa je prej, ko je bila na oblasti, izpeljala vse projekte v rokih , a ne? Vse, česar so se lotili, je bilo opravljeno, blaginja se je povečevala in dejansko so volitve kot take brezvezne, saj bi bili sedaj verjetno v vrhu Evrope po BDP, če bi nas še vedno vodili LDS in njihovi kompanjoni..
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:26
Ja , ja ; kaj ta vlada nima drugega dela ? Vse je bolj pomembno ; kako pa naj en delavec preživi z 400-500€ jih pa nič ne briga .
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 16:30
seveda..prej, ko so bili pa LDS na oblasti, si imel pa boljšo plačo, a ne?Pre3j bi se s tem ukvarjal, pa bi imel sedaj višjo..
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:27
JJ je navajen delati po rdeckarsko, se vidi da je bil komunjara !
Kdo pa je ta Pucnik ? Se en rdeckasto-desnicarski serator ?
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:27
komi čakam da grem na volitve
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:30
Jaz pa na Pučnika pa na dopust juhuhu.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:35
Megla nad Pučnikom,letala preusmerjena na letališče Janša- Maribor.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:41
je mel avijon zamudo pa sem se po Pučniku gor pa dol drsal. :-)
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:43
Je pa na Pučniku parkirnina precej draga.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:30
volili ste janso in zdaj imate,kar ste zeleli.na volitvah ste izvolili vole!!!!
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:33
Menda se je vodstvo aerodroma samo ponudilo za preimenovanje.
Če je treba preimenovati še kak objekt državnega pomena, bi predlagal, da Slovenske železnice preimenujejo po Janši.
flayo četrtek, 07.06.2007 ob 15:33
Br-nik
Puč-nik
púč -a m (ȗ) publ. državni udar (vir:SSKJ)
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:33
PARISKI CHARLES DE GOULE IMA TO IME OD VEDNO.NE POZNAM PA NOBENGA LETALISCA KI SE JE PREIMENOVALO RAZEN LETALISCA V BAGDADU.SPLOH PA IMAMO DOSTI BOLJ POMEMBNE OSEBE KI BI SI BOLJ ZASLUZLI.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:36
munchen;franz josef strauss (ministrski predsednik v 80tih letih)
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:41
Potem pa malo bolje razišči, New York International Airpot se je preimenoval v JFK leta 63, kmalu po atentatu.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:50
Dva popravka. 1) Münchensko letališče ni bilo preimenovano, ampak je bilo leta 1992 zgrajeno na novo, staro (München-Riem) pa je bilo ukinjeno. 2) Franz Josef Strauß ni bil nikoli zvezni ministrski predsednik, res pa je bil od leta 1980 do svoje smrti 1988 deželni ministrski predsednik Bavarske. Sicer pa je vest povsem točna.
zbizjak sobota, 09.06.2007 ob 16:03
Potem pa bi ga naj imenovali Letališče Ivana Krambergerja, takoj potem, ko so nanj napravili atenta in bi bili enako slavni kot NY!
flayo četrtek, 07.06.2007 ob 15:35
in to ga grejo preimenovat ravno za čas ko bomo predsedovali EU, da se bodo morali vsi gostje prilagajat...sramota
se bo zgodilo, da bodo delegacije vstopile in izstopile v Slovenijo na istem letališču, ki bo imelo vsakič drugačno ime :)
flayo četrtek, 07.06.2007 ob 15:38
Že tako nas težko najdejo na zemljevidih...zdaj bo lažje?
Zdaj vem kako so se počutili hrvati, ko jim je tudjman spreminjal slovnico....
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:38
Tale vladna poteza je naravnost idijotska. Vidi se, da vse kar delajo je to, da izkoriščajo svoj položaj, da delajo bedarije in vladajo povsem brez samokontrole in samocenzure. Lahko bi se s pametnejšimi zadevami ukvarjali.
Stvar je itak sporba z več vidikov:
Pučnik je sicer bil pomembna politična osebnost v času osamosvajanja, najpomembnejše pa je, da smo se VSI odločili za samostojnost in ne samo on. Torej je brezsmiselno ugotovljat, kdo je najbolj zaslužen za osamosvojitev
Glede na to, da imamo težave še s polpreteklo zgodovino, je naravnost provokativno se igrati z zgodovino, ki je to komaj postala. V svetu je navada, da vsaj nekaj let mine, preden predsedniki dobijo svoja letališča...
... in ja... v tujini dobijo letališča imena po predsednikih, ki so bili navsezadnje v večini primerov izvoljeni s strani ljudstva, ne pa po navadnih politiki.
Še bolj smiselno pa bi bilo, da bi letališče dobilo pa Edvardu Rusjanu ali Nordungu, ali Prešernu, navsezadnje.
Še najbolj fajn pa bi blo, če bi bil enostavno Brnik, oz. Letališče Ljubljana, kot je blo do zdej.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:38
Mislim kriza! Letališče poimenujejo po nekom, ki je ustanovil SDS, ni pa bil NIKOLI noben premier, predsednik ali kaj drugega. Hkrati pa predsednika iz časa osamosvojitve zmerjajo s totalitarističnim tiranom. Pa a se je vsem mal zmešalo?!?! JFK, Charles de Gaule itd. so bili PREDSEDNIKI in DRŽAVNIKI, ne pa poslanci v parlamentu in ustanovitelji sedaj vladajoče stranke. Naj dajo kakšnemu trgu po njem ime, to je čist OK. Ampak letališču?!?!?
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:39
Tako kritizirate vlado, kot da je to res najslabše, kar bi lahko storila. Pa seveda ni. Nekaj primerov: Triglav bi lahko preimenovala v Pučnikov vrh, Savo v Pučnikovo Bistrico, Jadransko morje v Pučnikovo morje...
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:39
glede "brnika" in "pucnika" in raznih primerjav: v franciji npr. nihce ne rece da gre na charles de gaulle, vsi grejo na roissy (to je pac ime kraja, kot pri nas brnik). najbrz bo tudi pri nas ostalo podobno...
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:40
Dobra odločitev
flayo četrtek, 07.06.2007 ob 15:41
So to osebki, ki so ponižno prosili vlado da spremeni ime????
Link: http://www.lju-airport.si/vsebina.asp?IDm=61
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:42
ne morem si predstavljat kako bom nekemu tujcu razlagal naj pristane na letališču Jože Pučnik.... arrive at the Jože Pučnik...
sploh pa, ni dobro da je tak pomemben objekt poimenovan po nekomu z desne politične opcije, kot enako ne bi bilo dobro če bi bil po kakem levičarju, ker v obeh primerih nekaterim državljanom "ne paše"... taki objekti se poimenujejo po nekom nevtralnem, npr. Preseren Airport bi blo much much better, če mene vprašate...
jao jao Vlada, za take spremembe se prej državljane vpraša, al pa vsaj kako razpravo nardi... kriza.
flayo četrtek, 07.06.2007 ob 15:45
Strinjam se, da bi bila pšotrebna javna razprava, brez cinizma, mogoče celo referendum, bil bi bolj realen in obiskan kot je bil tisti o zaprtju trgovin...sicer pa nisem za referendume, da ne bo pomote :)..preveč koštajo
Dok nedelja, 10.06.2007 ob 15:59
se strinjam-enako !...
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:42
Mislim da zasluzi ime se zivecega: Letalisce Argentinca A. Bajuka.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:46
A NI RIBIČIČ TUD ŠE ŽIV?
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 20:20
A ti poznaš samo Argentino?
Še dobro, da si jezika ne polomiš?
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:44
In nenazadnje, on je kandidiral na predsedniških volitvah in gladko IZGUBIL. Ljudje ga niso marali. Sedaj pa kar z uredbo poveličajo enega navadnega poslanca in povprečnega politika na način, da nedemokratično vsilijo njegovo ime največjem letališču v državi!!!! Nismo zanj volili in nismo mi hoteli da se letališče preimenuje! Jebeš to našo demokracijo!
flayo četrtek, 07.06.2007 ob 15:49
A bo treba začet podpise zbirat??
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:51
Včasih je bilo vse poimenovano po Titu, pa recimo še Kardeljevo, da ne omenjam preimenovanj v SSSR (Stalingrad, Kaliningrad...), zdaj pač po kom drugem. Čakam na preimenovanje kakega kraja v recimo Janševje,,, naslednji korak bo poimenovanje še po Rupniku, Rožmanu...Bajuku.
Bebci.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:52
Zakaj se pa Republika Slovenija ne preimenuje kar v Republiko domobrancev in domačih izdajalcev?
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 16:08
Kaj ko bi poizkusili z :
Josip Visarijonovič Džugašvili – Stalin in njegovi oprode.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 16:20
Tudi to lahko dočakamo s to domobransko vlado
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 17:22
Nisem vedel, da je bil Stalin domobranec in je končal v Kočevskem Rogu skupaj z ostalimi. mene so nasrali, da je umrl leta 1953.
Vem, da smo takrat bili vsi veseli.
viki.v@siol.net četrtek, 07.06.2007 ob 15:53
Kar naj hiti vlada, po volitvah ga bomo pa nazaj preimenovali v Brnik.
Sicer pa zgoraj je že nekdo rekel, bolna vlada,bolne ideje - delajo kar hočejo, jebeš to našo demokracijo
flayo četrtek, 07.06.2007 ob 15:55
hey, mene res zanima, če se bo dalo to popravit kar ga zdej serjejo, vključno z imenom letališča?
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 18:39
JANŠISTIČNA BAGRA JE SAMO DOKONČALA TRASIRANO POT REVANŠISTA PUČNIKA!!
SLABO SE NAM PIŠE...ŠE MAL PA SE BOMO PASLI!!
SAJ VSE SO UNIČILI NAČRTNO DO AMENA...KAJ NISO UNIČILI SO POKRADLI IN ŠENKALI NACISTOM V VATIKAN!!
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:54
JFJ, Ch. De Gaulle itd. se imenujeta po predsednikih držav, V Amannu in še kje pa po kraljih, nikolimpa po predsednikih koalicije strank ali predsedniških kandidatih. Ubogi Pučnik, sam si nikoli ni želel, ba bi njegovo ime uporabljali za take stvari. Če že, poimenujte letaliče po Janši. Pa še to: Ali bodo tisti maršala Tita (poprsje) avtorja Marjana Keršiča Belača zdaj skrili v kakšne depoje?
lenivec četrtek, 07.06.2007 ob 15:55
Tudi meni se zdi preoblikovanje imena Brnik v Jožeta Pučnika, ki je
bil strankarska figura in nič več odvečno, nepotrebno in zelo vsiljivo.
Ni bil oseba,čeprav vse dobro o mrtvih, ki bi povezoval.
Brnik je naš in ponarodel, lahko izgovorljiv in poznan v svetu, prav vsega pa s pozicije mandata, ki ste ga dobili, res ni potrebno demontirati.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:57
Je bil Pučnik predsednik države, vlade, vsaj minister? je vozil tank med vojno ali nosil puško? Je on tistih 95% ki je glasovalo za neodvisnost?!? Zakaj je ON osamosvojitelj?!?! Njega še v sloveniji ni bilo med vojno, sedaj ga pa poveličujejo! Njegova edina pomembna vloga je ta, da je bil predsednik SDS in da je bil v Demosu. Glasovali smo mi, borili so se teritorialci in policisti, vodili so vse predsedstvo in vlada. Ne Pučnik! Tole je pa res absurd in višek vseh viškov! Zaradi zaslug pri ustanovitvi SDS in delovanja v palamentu kot poslanec so po njem preimenovali letališče. Več kot očitno vračanje v totalitarne čase. Tako so le še komunisti delali. Janša je očitno do kosti pravi komunist.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 16:24
totalitarne čase?!?HA HA HA res živimo v totalitarnih časih.Prej je bila pa demokracija, g. Kučan je seveda bil prvi (če ne drugače, pa v srcu) slovenski demokrat, Tito heroj in dobrotnik..G. Pučnik pa navaden komunist, ki je bil proti osamosvojitvi, a ne? Dragi ljudje, v Sloveniji bodo stvari šle na bolje takrat, ko boste vsi liki, ki ste miselno vezani na prejšne čase odšli v penzijo in bodo mladi, sveži obrazi, z novimi idejami primernimi za sedanjost in prihodnost dobili možnost vladanja..žal..
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 23:01
Ni bil proti osamosvojitvi,bil pa je nekdaj komunist in to marsikaj pove!
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:57
JFK je bil predsednik, De Gaulle je bil predsednik, Strauss je bil bavarski premier (bili so torej drzavniki--no, Strauss nekoliko omejene vrste), Pucnik pa je bil demokraticno porazen na predsedniskih volitvah. Ob vsej velicini in zaslugah, Pucnik nikdar ni bil drzavnik. Tezava je v tem, ker Jansa Pucnika zlorablja za svoje kretenizme. Ves cas skusa spodkopavati legitimnost predsedniskih volitev leta 1990 (hecno, ne pa tudi parlamentarnih). Na Pucnikovem pogrebu je rekel, da je besede, ki so pripadale njemu ("danes so dovoljene sanje, jutri pa je nov dan"), izrekel nekdo drug. Zakaj so pripadale Pucniku? Mar ga ni Kucan demokraticno porazil? Sam Pucnik tega nikoli ni postavljal pod vprasaj! Zal ima vse Jansevo izvajanje okoli Pucnika strankarski in dnevno-politicni predznak. Zal Pucnik s tem se vedno ne bo dobil mesta, ki si ga zasluzi. Aerodrom Brnik se bo tako v resnici preimenoval v Letalisce SDS. Slednja bo s tem poleg vlaka dobila se letalisce.
Pa se nekaj velja poudariti. Demosovci so Pucnika vztrajno rinili stran od vladnega korita in ga porinili na celo Demosa, da mu ne bi bilo treba prepustiti npr. vodenja vlade. Po volitvah 1992 pa mu je v SDSS-u Jansa naredil puc in ker je vedel, da na levici z Drnovskom ne more tekmovati, stranko odpeljal v desnicarski populizem (kot je Haider storil z liberalci v Avstriji). V danasnjem SDS-u torej ni nic pucnikovskega in originalnega SDSS-ovskega. Pucnika zgolj propagandno izrabljajo. Sram naj jih bo.
flayo četrtek, 07.06.2007 ob 15:58
Še dobr, niso uporabili imena Rupla, kot very frequent flyerja.... :P
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 15:59
Predlagam ime Letališče Rikota in Senada. Tisti z obale že vedo kdo sta. Za ostale naj povem da sta najboljznana klošarja. Posvetili so jima celo web stran
emideluks četrtek, 07.06.2007 ob 16:06
Za nas Gorenjce bo letališče itak vedno Brn'k. Kakšno naj bo pa uradno ime? Ljubljana se mi zdi kar v redu, vsaj veš kam letiš, če ne poznaš teh krajev. Tudi Edvard Rusjan se kar lepo sliši. V redu se sliši tudi ulica Jožeta Pučnika. Tako da bi bil jaz prej za to, da dobi svojo ulico. Tudi Janez Pavel II. ima svojo v Ljubljani, pa ni ne Slovenec, niti se mi ne zdi za Slovenijo toliko pomemben kot Pučnik.
lenivec četrtek, 07.06.2007 ob 16:07
Na tak način, skozi take nepremišljene postopke in dejanja, vsiljevanja
samo svojih opcij, se izraža vsa mizerija te poltičine opcije, ki nam
žal vlada. Resnično, tudi če bi hotel, saj ne moeš najti nič dobrega.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 16:39
Prej je bilo pa drugače, a ne?Dajte no, bodite vsaj malo bolj konkretni v teh svojih izjavah..Prej je bilo pa odlično, vse je funkcioniralo, srečni smo bili, LDS so vedno poslušali opozicijo in soglasno sprejemali njene predloge..To, da je pa gospodarstvo v vzponu, nižja inflacija in mnogo stvari pa seveda ne igra pomembne vloge..Take stvari pridejo same od sebe oz. so stvar preteklih dejanj LDS-a, a je tako?
lenivec četrtek, 07.06.2007 ob 21:17
Daj no, nikar si ne lastite vseh zaslug tudi za tisto za kar vam ne grejo.
Kaj ima svetovna konjunktura in vsi parametri in kazalci ki že desetletje
v Sloveniji grejo navzgor z vašimi nebulozami. Hvaležni smo usodi,
da nam kljub nesposobnosti, ki jo dnevno izpričujete, ne kvarite ekonomije nepopravljivo, jo pa z nameščanjem neposobnih kadrov, ki
so pa vaši vendar upamo, da bomo to lahko popravili.
Ob vsem lomastenju, ki smo mu priča od Sove, sesuvanja strokovnjakov,
ki vam niso povšeči, smešenja perdsednika, zaničevanje vseh, ki mislimo
drugače, to so nepremišljeni postopki in kaj ima preimenovanje letališča
z uspešnostjo. Gre za to, da rivate strankarske "vojake", ker drugačnih
nimate. Nimate osebe, ki bi generalno v Slovenskem prostoru karkoli
pomenila in bila spoštovana. Tudi Pučnik to ni bil. Da pa SDS zaenkrat
še ni Slovenija je pa verjetno vsem jasno pa če se na glavo postavfite.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 16:09
Ubogi Pučnik, tega si pa res ni zaslužil. Je že v življenju dovolj pretrpelČlovek, ki je bil po zaporu v domovini primoran v Nemčijo, na žalost tudi otrok ni naučil jezika svoje matere in očeta. Spet neumnost aktualne garniture, ki nas bo delila. Čas je za nov veter in ljudi, ki bodo zmogli združevati, ne pa ločevati.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 16:11
Komunajzarji ne jočite rok trajanja vam je potekel
flayo četrtek, 07.06.2007 ob 16:22
JJ ima krajšega...tudi rok trajanja :)
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 16:11
Pučnik poražen na volitvah?
Drugače sploh ni moglo biti, če je imel nejgov nasprotnik vse medije pod kontrolo. Saj se spomnite tisti mili tovariš z modrimi očmi.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 16:13
Mislim, da bi se moral aerodrom preimenovati po Milanu Kučanu.
Bilj je predsednik CK ZKS in potem predsednik predsedstva RS in še dvakrat izvoljen na volitvah za predsednika RS, če bi pa spet šel na volitve, bi bil pa še tretjič izvoljen ...
Če je kdo zmagovalec potem je to on.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 16:16
Ko bo pahor zmagal, bo pač nova vlada menjala ime v kučanovo letališče.
In tako v nedogled.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 16:29
Ja, hočemo M.KUČA-DROM.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 20:13
Malce prepozno ste se spomnili.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 16:13
ZAKAJ PA NE,PREJ JE BLO PA VSE PO KOMUNISTČNO !!
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 16:15
Saj je prav, da se kaj poimenuje po njem, ampak da so brnik, je pa...
Če že po kom, bi ga poimenovali po krambergarju, iveku, precedniškem kandidatu, ki je bil umorjen.
To me spominja na univerzo edita krdelovega, na koncu pa je postalo spet po starem.
Brnik je brnik In bo ostal.Kot univerza v lublani.
Je blazen občutek občutek pijanosti od moči.
Da lahko nardiš karkoli se ti zahoče.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 16:17
Še malo pa se po vladna palača preimovala palača JANEZA JANŠE,zunanje ministrstvo v ministrstvo DIMITRIJA RUPLA IN MARJETICE, obrambno v ministrstvo KARLA ERJAVCA,klinični center v center ANDREJA BRUČANA,pravosodno v palača ANDREJA BRUČANA IN BARBARE BREZIGARitd.
flayo četrtek, 07.06.2007 ob 16:19
si najbrz mislil sodna palača LOVRA ŠTURMA? :)
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 18:56
tako so si si naši manegerji prisvajali tovarne, trgovine itn...itn....
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 16:19
Dajte no,nehajte s takimi predlogi.Bolj bi zato bili zaslužni P.TRUBAR,F.PREŠEREN,J.VEGA,gen.MAISTER,in še in še je zaslužnih Slovencev.S tem ne želim zmanjšati imena g.Pučnika.Prav pa je, da ostane BRNIK,ki je že uveljavljeno ime v svetu!
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 16:20
smeh vseskup...
lenivec četrtek, 07.06.2007 ob 16:20
Nekdo zgoraj je napisal, da je Pučnik za to državo izgoreval v srcu.
Huh.Večje nebuloze pa ne, najbrž marsikdo, samo dragi moj, to se
nikjer ne vidi, v realnosti pa ni niti svojih otrok naučil slovensko, toliko
o Sloveniji v srcu, vrnil se je, ko je zaslutil možnost maščevanja, kot
še marsikdo.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 18:03
Odličen komentar . Res Odličen.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 16:22
Gost ob 16:17, pozabil si na vrlega viteza z Malte.
flayo četrtek, 07.06.2007 ob 16:24
Zdaj mi je kapnilo zakaj tako težko hodi...v hlačnici ima skrit meč :)
Dok nedelja, 10.06.2007 ob 16:10
ti s' pa mal bolan ?...joj,joj,pa prej si si mi (za)zdel še kr'1neki"?joj,joj,joj !!...
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 16:25
Še malo , pa nam bo vlada začela spreminjat naša osebna imena , bomo vsi Janezi , Jožeti ..
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 16:32
Mejni prehod JOSKA JORASA
Hudournik JANEZA PODOBNIKA
POPOVICEV Plinski Teminal
Kurbl Haus RAJKA HRVATICA BENTLEY-a
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 16:43
Letališče bi se moralo imenovati po Edvardu Rusjanu, če že mora nositi ime po človeku
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 16:49
Brnik naj ostane Brnik, politiki pa politiki. Po njih bi jaz poimenoval edino kakšno SMETIŠČE !
ultraviolet četrtek, 07.06.2007 ob 16:53
Ali pa obalni drekovod od Izole do Kopra, ta bi si tudi zaslužil kakšno primerno ime.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 17:12
Vsekakor.
Vaše ime in priimek prosim.
pepe četrtek, 07.06.2007 ob 16:52
Saj takšna poimenovanjane vzdržijo dolgo, ker pa imajo tudi Inštitut J. Pučnika, lahko kamlu pričakujemo kakšno razpravo o vzgonski teoriji razviti s strani J. P. , toliko da se opraviči povezava z letalstvom .
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 16:55
Kaj če bi preimenovali še Ljubljano v Volovsko mesto .
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 17:00
kera bedarija.... a ni to letališče vseh Slovencev? A mormo povsod politiko rint ?!!!!???
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 17:01
Super
flayo četrtek, 07.06.2007 ob 17:01
Je JJ-ju tole svetoval Zavrl (Pristop), ki je danes te dni na obisku v vladni palači??
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 17:02
A novi kolodvor bo pa Janez Pavel II, bolj međunarodno bo Giovanni Paolo II!
Časopis Delo bi lahko preimenovali v Janševo delo (z malo), Demokracijo pa v Hipokrizijo. Letališče bi morali poimenovati Aerodrom Jelinčič, je predsednik letalske zveze, Pučnika naj pa pustijo pri miru, ker niso vredni šariti naokoli z njegovim imenom. Kaj porečejo njegovi svojci?!
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 17:07
Pučnik je predrago plačal svoje mladostne zablode.
Zato si zasluži mir.
Kako bo vlada imenovala kak objekt je je nepomembno. O tem kako ga bo imenoval ljudski glas, pa je ogledalo vlade, ki bo to izvedla.
Poglejmo paradoks največje ljubljanske ulice.
Nekoč se je imenovala Dunajska cesta, pa so "komunisti" po vojni odločili, da se bo imenovala po še živem državniku Titu. In mnogi stari ljudje so jo klicali še vedno Dunajska cesta, mi mulci pa smo to povzeli malo iz nepoznavanja in kot bi danes rekli, ker je bilo "kul", malo zato, da smo jezili starše.
Potem je prišla druga revolucija in ljubljanski župan se je dal skupaj z dunajskim popeljati s kočijo po novi-stari Dunajski cesti. Ta stari, ki smo prej jezili svoje stare jo pa še vedno imenujemo Titova, da jezimo "ta(po)mlad(n)e. In za nami to povzemajo osnovnošolci, ki se takrat, ko je bila to še Titova še rodili niso.
Pučnik si kake šlamastike s svojim imenom kljub vsemu ne bi zaslužil. Malo je pa potrebno razmisliti.
Vladi pa tole: Če smatrate ljudstvo za svoje otroke, vedite, da zna biti ljudstvo zlobno in neposredno kot majhni otroci.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 23:17
Z večino vsebine,predvsem pa zadnjim stavkom se povsem strinjam!
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 17:08
http://www.mladina.si/tednik/200303/clanek/pucniknekrolog/
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 17:10
Grosuplje lahko preimenujejo v JANSEVO, Slovenijo v JANSEVINIJO, Tromostovje v MOST JANEZA in URSKE, Adrio v RUPEL AIRLINES. Toliko lepih idej, babice bodo spet jokale.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 17:13
Dom za nesposobne (obnemogle) Janeza Janše
Viteški plesni center Šturm
Dom za tujce Andreja Bajuka
Grimsova javna hiša
Modni center Eva
...
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 17:16
ČEPRAV NE PODPIRAM TE VLADE, JE TO ENA IZMED PAMETNEJŠIH ODLOČITEV.
PUČNIK JE BIL NEDVOMNO EDEN IZMED NAJZASLUŽNEJŠIH ZA SAMOSTOJNO SLOVENIJO.
DELITVE TUKAJ SO NEPRIMERNE DO SAMOSTOJNE DRŽAVE SLOVENIJE.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 18:53
povej mi, kje ti vidiš samostojnost??
niti svojega monitarnega sklada nimamo...smo navadni evropski hlapci...a to je za tebe samostojnost...to kar reče bruselj tako mora biti...hebem ti jaz takšno samostojnost!!
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 17:18
Jaz predlagam, da letališče poimenujemo po Ivanu Krambergerju , ki nima čžš-jev, pa še več skupnega ima z JFK -jem kot pa Pučnik.
Ivek te dni celo praznuje svojo 15. "obletnico".
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 17:43
JANŠI se vedno bolj meša... PUČ (nik) je vse bližje... Pučnik se pa itak obrača v grobu.
Če ga je kdo izdal in odrinil na obrobje slovenske politike, ni bil to nihče drug kot sam JANEZ JANŠA...
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 18:51
SAJ ZARADI JANŠE SE TUDI RAZPADU DEMOS, KER BIL ZDRAHAR!!
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 20:26
In kaj je bilo z demokrati? A je bil JJ pri njih? No, kdo je prvi prestzopil in pričel sesuvati Demos? dajte no, malo pomislite, preden zinete oz. napišete.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 17:56
Cist preprosto... KAJ JE NAROBE Z IMENOM "BRNIK"?
Od kje ta potreba po preimenovanju???
Od nekdaj je Brnik, nima nobenega podpomena, je enostavno Brnik, letališče. Zdej pa letis z letališča in ze zavzames neko pozicijo, ze je to en statement.
Letališče=letališče
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 18:08
Spet so nas Srbi prehiteli po intelegenci. Letališče Surčin so poimenovali po Nikoli Tesli.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 18:10
Kako uživam ,ko vidim, da levaki dobijo ošpice na vsako stvar, ki jo predlaga vlada. Vedno mora biti po vaše ali pa bo konec sveta. Upam da boste preživeli še nekaj volitev, zato se ne preveč sekirat. Baje je v Srbiji neka firma, ki se lahko sekira namesto vas, le nakaj dinarjev boste morali mesečno nakazovati. Za živce pomaga tudi Delo - v obeh pomenih. Za hujše primere pa je na voljo pivce ali Apaurin.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 18:18
Veste kaj, ošpice dobim, ko po nepotrebnem zapravljajo čas (neredko pa tudi denar). Ko NE VEDO IN NE ZNAJO RANGIRATI ZADEV PO POMEMBNOSTI! Ko so popolnoma brez občuka za probleme še živečih državljanov, v tem primeru pa tudi pritrjujem tistim komentatorjem ki so mnenja, da to preimenovanje tudi g. Pučniku ne bi bilo po volji!
Ali imam pravico, da tole napišem v komentar, ne da bi me vi POSKUŠALI STIGMATIZIRATI in dokazovati svojo neobčutljivost za VSE, razen za VAŠE? Ni čudno, zgledujete se po ravnanju sedanje vladne koalicije, ki urno proglasi vsakogar, ki ne pritrjuje njeni potezam, ZA DRŽAVNEGA SOVRAŽNIKA!
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 18:40
MISLIM, DA SI TI ALERGIČNI NA RDEČKE??
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 18:42
Hvala enako! To kar vi občutite zadnjih nekaj let, smo mi desno usmerjeni čutili recimo 12 let. Pa v Sloveniji sedaj sploh ni tako hudo kakor bi vi to hoteli prikazati, le tokrat ni vse po vaše in je sedaj kakšna reč tudi drugače urejena, kakor vi mislite. Pač ima sedaj naša stran mandat - legitimno in legalno izvoljena. Prosim za strpnost. Več sreče na prihodnjih volitvah, pa boste lahko spet uzakonjali, kot sami pravite, boljše zakone in nameščali spet svoje "neodvisne strokovnjake". Demokracija je lepa stvar.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 18:11
jst sm naredil več za osamosvojitev kot pučnik. teritorialcem sem nosil hladno pivo!!!
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 18:11
Srbi imajo tako lep ljudski rek:
>>Besposlen pop i kobile krsti...<<
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 18:24
Vedno nekaj, kar razdvaja, namesto združuje v tej državi! Namesto da bi naredili prepoznavno LJUBLJANO na zeljevidu EU (za začetek!), pa spet uvajamo Josipe, pardon Jožete.......... pa še znebili se jih nismo od preteklosti!
Vlada je šla do Skopja: če imajo tam letališče Aleksandar Veliki, pa ga imejmo po "Velikem" še mi!
Če že ime, morda pa vsi bolje najdemo skupno jedro v Francetu Prešernu, Primožu Trubarju, .??..!
Čeprav LETALIŠČU LJUBLJANA - Brnik nič ne manjka! A "Janezi" pač radi odpiramo velike dogodke, slavimo zmage, govorimo puhlice, se obračamo nazaj, in nazaj............. ! Delno tudi razumljivo, kar se Janezek naučil, to Janezek znal! Od pionirjev, preko komunistov, do zelo zanimivih futuristov :-)
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 18:33
Jaz sem pa mislila, da njegovi kamerati bodo po njem poimenovali SLOVENIJO v pučnikova slovenija.saj je bil eden od vključnih politikov, ki nam je zrihtal MED IN MLEKO TER MALO ŠVICO.BIL JE PISEC NAŠE USTAVE – A GLAVNI POSEL MU JE BIL ---PRIVATIZACIJA IN DENACIONALIZACIJA..
JA, TAKŠNIM JE TREBA POSTAVITI SPOMENIKE, DA SE BO VEDELO, DA JE ZASRAL Z PREHITRO DENACIONALIZACIJO – JE BIL REVANŠISTIČNO ORODJE TUJEGA KAPITALA IN RKC!!!!!!MOJE ČESTITKE!!!!!
TAKŠNIM JE TREBA DVIGNUTI SPOMENIKE, KI SO ZAFURALI IN UNIČILI SLOVENIJO IN SLOVENSKI NAROD!!!!DEMOS JE BIL SOVRAŽNIK SVOJEGA LASTNEGA LJUDSTVA!!!!
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 18:39
Na tem primeru se lepo vidi, da levi ne smete dobiti nikoli več oblasti nazaj. Spoštovanja nimate niti do mrtvih in tistih,ki so postavljali temelje neodvisne države. Same delitve in predsodki so vas. SRAMOTA.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 18:42
RESNICA BOLI???
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 18:44
Zbiramo predloge za poimenovanje letališča, ko se zamenja garnitura. Glede na domislice te vlade, to ne bo tako tezko... Ni dvoma, da bodo takrat z letalisca poslali nov predlog za poimenovanje... Saj bodo sefi tako rekli. In ugodili.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 18:47
Sej v ZDA je tudi Letališče JFK. Mislim, da je predlog, da se Brnik preimenuje v Letališče Jožeta Pučnika, zelo dober.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 18:49
In?
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 18:50
In kaj če je v Ameriki tako?
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 23:30
V ZDA je tudi 50 MIO ljudi brez vsakega zdravstvenega varstva!
Dok nedelja, 10.06.2007 ob 16:20
pri nas jih bo kmalu tudi-"N I K A K V E G A " !!...
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 18:48
Resnično upam, da to po srečnem najključju bere še kdo od onih od ljudstva izvoljenih in da bodo čimprej dojeli, kakšno bedarijo se grejo!!! Za letališče Brnik ali pa aerodorom Ljubljana grem na ulico in z jajci obmetavat vlado!!! Sploh ni stvar v tem, kdo ali kaj je kdo bil ali je, stvar je v tem, da se neumnosti ne dela. Niso za to izvoljeni in mastno plačani. Je že bolje da spijo na sejah, kot pa počnejo take stvari.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 18:53
To naj bi bila zahvala učitelju in duhovnem voditelju. Žali bog, v taki glavi omejenega duha se nemore poroditi nič kaj pametnega. Slab učitelj in slabši učenec. Oba sta bila pesimista, revanšista in destruktivca, mi rabimo ustvarjalce in demokrate, take ki se ne borijo za oblast vendra jih množica sili na krmilo države.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 18:54
Tudi v Parizu imenuje Charles de Gaulle, Munchensko po Strausu itd...
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 18:56
Levičarji sedaj kažejo svoj pravi obraz.
Kdo je revanšist, kdo deli se lahko lepo razbere iz zgornjih komentarjev.
jezero četrtek, 07.06.2007 ob 18:58
živi si hočejo pred volitvami postaviti spomenik. Živi! Da bodo brez potrebe popacali ime in delo g, Pučnika, jim je malo mar! Odzivi in packarije so se že začele!
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 19:07
Moj sms ! draga žena ,pridem po tebe ,če boš pristala na Pučniku,počakal te bom pri njegovem izhodu.
Dok nedelja, 10.06.2007 ob 16:27
no,saj...zdaj pa naj rečejo,da takšnih "komentarjev" ni nihče pričakoval ?!?...
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 19:08
Ja, pa Aljazev stolp bo Urskin stolp,
pa Kongresni trg Jansev trg,
ljubljanska univerza pa naj bo univerza Petra Jambreka.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 19:16
Bo pa zanimivo ko bomo vsi hodili na Pučnika in se spraševali: Kje si? Ja na Pučniku. Kam greš na Pučnika itd..... BOLANO IN ŠE ENKRAT BOLANO.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 19:18
Oh, my GOD! Se strinjam -> BOLANO!!!
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 19:21
večina komentarjev na tej strani je žalitev za povprečno inteligentnega človeka. izgleda , da je prav vsak razlog dober, da "leva" stran ki sestavlja neomajno pravoverno bralstvo dnevnika dokazuje svoj ideološki arhaizem.
izgleda da naši "levičarji" z levo nogo tudi vstajajo, saj toliko nataknjene agresije na kupu ne najdeš zlepa.pučnik bi po zguljenem marksističnem aksiomu moral namreč že apriori biti tepec in saboter, poročen z nemko(izdajalec torej), srepogled agresivec katerega nas je odrešil(hvalabogu) naš blagi prvoizvoljenim predsednik. bogve kaj bi sicer bilo z našo slovenijo še zdaj premlevajo veterani revolucije...
trgi in ulice so itak rezervirani za velike ljudi; tovariše tita,kidriča....
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 19:26
Pozabili ste povedat, da njegovi otroci ne govorijo slovensko.Velik domoljub ni kaj dodati.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 19:27
Kako pa govorijo na letališču v Newyorku, Parizu, Munchnu....
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 19:36
Kakor znajo.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 19:27
A je kdo preštel, koliko letališč ima imena po državnikih? Od nekaj tisoč svetovnih letališč le PEŠČICA!!! Jože Pučnik pa niti državnik ni bil!
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 19:28
Vladi je uspešno uspelo preusmeriti pozornost z afere SOVA, ki jo je sama zakuhala in demolirala na novo tematiko.... Itak so vsi mediji pod kontrolo in nasedajo... večina ljudi pa tudi...
Dok nedelja, 10.06.2007 ob 16:36
zna biti,zna biti !...
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 19:29
Vau, tole pa je čisto zares bomba.
Zdaj se seveda lahko vsi levaki mečejo na trapalnice, g. Pučnik pa ima letališče. Če kdo, je najprej on zaslužen za demokracijo v Sloveniji, pa če se vsi komentatorji na tej strani na glavo postavijo. In prav nič ne dvomim, da se jih nekaj tudi bo.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 19:29
WTF!? Vlado pozivam, da takoj prekliče storjeno! Kot prvo se sam J.Pučnik s tem ne bi strinjal, kot drugo pa je letališče neprimernen objekt za spomin na osebnost J.Pučnika...
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 23:41
Mogoče pa je prav letališče primeren objekt za poimenovanje po Pučniku, ki je v 50-tih letih v tako elegantnem loku poletel iz takratne partije.
Po Janši bo potrebno poimenovati vsaj dve letališči, je kar dvakrat letel iz partije,pa še nekaj tunelov,saj je na vseh koncih rinil nazaj v njo (partijo namreč).
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 19:35
Letališče Chopin je v Warszavi, ali Tesla v Beogradu, Leonardo da Vinci v Rimu, St Exupery /pisatelj Malega princa/v Lyonu . Po tem bi se lahko zgledovali.
Mi imamo npr. Edvarda Rusjana ali Hermana Potočnika Nordunga.
Sam proti Pučniku nimam nič, ampak on z Brnikom nima blage veze.
Še ena cvetka naše vlade
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 19:35
Gost 19.29 kaj se sekiraš bomo pa vsi hodili na Pučnika in se sprehajali po njem.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 19:51
Ali ste premalo mendrali po živem.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 22:32
SAJ TO SE JE ZMISLIL JANŠA, NE JAZ!
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 19:39
Tudi jaz nisem nikoli imela problema z imenom Brnik - je kratko in jedrnato. Nizozemcem je Schiphol tudi se cisto simpaticen, V Angliji se za zdaj tudi se ne ubadajo s preimenovanjem Gatwicka in Heatrowa. Zakaj pa ne bi nase ljubko letalisce preimenovali kar v Grand Central Airport of Slovenia?
Kaj neki bi si o tem preimenovanju misliil sam Joze Pucnik?
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 19:46
Jst sm za Grand Central Airport of Slovenia!!! Kje oddam podpis?
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 20:07
Predlagam referendum,ga že pogrešam,denar pa tudi imamo!!
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 20:08
Ne levo, ne desno, preprosto zelo avtokratsko in nestrokovno je odločati o pomembnih imenih za državo z argumentom MOČI, namesto obratno! G.Janša, g. Pučnik ne zasluži teh polemik, Brniško letališče pa potrebuje predvsem moderen=funkcionalen in potnikom prijazen terminal . Ime že ima!
A ta klepetalnica ne rešuje ničesar, avtokrati preprosto niso občutljivi na glas ljudstva, zadovoljni so s "svojo polovičko v glavi" !
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 20:14
a mi lahko en odkrije zakaj naj bi bila osamosvojitev in demokracija več vredna od mojega prdca
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 20:24
Bo potrebno malo počakati ,da ustanovijo komisijo.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 20:52
Tebi bi lahko do jutri razlagal, pa ni šans, da bi kaj razumel.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 21:11
Jest ti ne znam odkriti,tisti zgoraj pa tok samo baše
Dok nedelja, 10.06.2007 ob 16:49
če je to demokracija in pravna in socialna država,pa mi,prosim-JA,kar razloži !...ponavadi (in največ časa v svojem življenju) namreč nisem ravno ta najbolj butast !...A BOŠ? NO,LEPO PROSIM !...
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 20:19
Ker se preslabo sliši!!
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 20:23
MIslim, da je mel tvoj prdec manjši vpliv na svet (vsaj upam)
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 20:24
Veseli bodite, da ni letališče Bernik
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 20:27
Res ste nekateri bolni, da pljuvate po človeku, ki je že mrtev.
Tistega komentatorja, ki pa je napisal, da je svoje naredil ko je poginil,bi pa poslal na Kubo, da bi tam živel v demokraciji in čakal v vrsti za kruh in mleko, kot smo že nekoč pod vašim Titom.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 20:33
A je mogoče tito še živ.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 20:38
V glavah tistih,ki zdaj tako močno želijo oblast.
Poznam kar nekaj članov MF SD, ki imajo ob postelji sliko velikega vodje in pojejo pesmi Dragi Tito mi se ti kunemo...
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 20:41
Pa imamo spet dvojna merila ane!
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 23:52
Še en "bulatović", ki bi Slovence izganja iz domovinel!
Ko to pišem,sedim pod sliko Tita,počakaj da izmerim...
Ja 58 x 70 cm je velika in si kar predstavljam, koliko tvojih kvazi demokratov ob poslušanju njegovega glasu še po 27 letih podzavestno stisne pest h glavi in potihem zapoje "Druže Tito, mi ti se kunemo....".
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 20:44
Odlično! Kaj je naslednja podobna poteza? Morda Pristanišče Adolfa Hitlerja Koper? Železniška postaja Gestapo Ljubljana? Nogometni klub Domobranček Novo mesto?
Lep grob si koplje ta vlada, najbolj smešno pa bo, ko bo nova vlada čez 2 leti letališče ponovno preimenovala, upam da v kaj bolj nevtralnega in normalnega ter manj političnega.
Tisti, ki JP-ja primerjate z JFK, nimate pojma. JFK je bil zelo markanten predsednik ZDA, ki je vodil dobro zunanjo politiko ZDA v najbolj vročem času hladne vojne in bil zaradi tega žrtev atentata. JP je bil disident, kateremu ni uspelo priti do korita pri komunistih, zato se je obrnil proti njim. In kaj je pričakoval? Da ga bodo božali po glavi? Nop, odjebali so ga in zbežal je v Nemčijo, kjer je doštudiral in se vrnil koncem 80-ih let učit Slovence demokracije. Na nek način nam je solil pamet in pričakoval, da bomo padali v trans med poslušanjem njegovih govorov. Kandidiral je za predsednika države in gladko popušil. Slovenci smo mu torej obrnili hrbet, vendar se ni pustil in je vztrajal. Dobil je simbolično nagradico in postal podpredsednik vlade (to je bil kasneje Marjan Podobnik) in to je funkcija, ki so jo kasneje ukinili, torej funkcija, ki nima nobene prave vrednosti. To je vse, kar je bil.
Trenutna oblast ga povzdiguje v nebo, ker je bil prvi predsednik takratne SDSS (današnje SDS) in mu s tem postavljajo spomenik. Resnice vendarle ne morejo izbrisati. Za samostojnost ni naredil nič posebnega. Bil je le eden od mnogih akterjev, neke posebne moči pa ni imel. Brez njega bi osamosvojitev potekala popolnoma enako, danes pa se tudi ne bi živelo nič slabše. Eden mrtev politik pač. Kvečjemu primeren, da se po njem imenuje kaka nepomembna ulica v kaki nepomembni vasici, to pa je tudi vse.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 20:48
Kaj imajo ljudje doma je čisto njihov problem. Lahko pojejo ,žvižgajo ali pa so tiho.Katero sliko si bodo obesili k maketi avijona v kotu je pa že stvar okusa in najbrž intimno dejanje. Baje imamo demokracijo ane?
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 20:49
Jes pa predlagam, da se toaletni papir Paloma preimenuje v troslojni papir Janša, da si bomo lahko brisali rit z Janšo! Razen oslarij od njega tk ni za pričakovat! Letališče preimenovat po Pučniku, je pa spet oslarija brez primere!
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 20:54
Torej se zdaj naše največje letališče imenuje po disidentu, kandidatu za predsednika in gastarbajterju?
Kul. Skoraj tako kot New Yorški JFK.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 20:54
Jaz predlaga,da se parlament preimenuje v parlament Milana Kučana, letališče pa v letališče Josipa B Tita Ljubljana.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 20:56
zdaj bi pa še otroke buzerirali s ta novo junaško zgodovino
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 20:56
Jaz pa predlagam, da si malce ohladite glave, pa bo.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 20:59
Kranjskogorci imajo pa takole modrost:
KOZA TOLK ČASA BRSKA, DA SE NA TRDO ULEŽE!
(in tega se tudi sami premalo zavedajo)
encijan četrtek, 07.06.2007 ob 21:01
Tudi prvi krajec ima vpliv na vlado.Še dobro,da je tudi vreme bolj hladno kot toplo,drugače bi se ob kisanju vladnih možganov pojavila še kakšna huda bolezen z nepopravljivimi posledicami.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 21:10
Ja zajela nas je Butalomanija.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 21:09
Ušššš, a ste slišal ta lepi zvok k pir odpreš.
Jest sm pa za Letališče UNION Ljubljana!!!
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 21:10
A JE TO RES? KOT JE NEKDO ZGORAJ NAPISAL?
"Pa se nekaj velja poudariti. Demosovci so Pucnika vztrajno rinili stran od vladnega korita in ga porinili na celo Demosa, da mu ne bi bilo treba prepustiti npr. vodenja vlade. Po volitvah 1992 pa mu je v SDSS-u Jansa naredil puc in ker je vedel, da na levici z Drnovskom ne more tekmovati, stranko odpeljal v desnicarski populizem (kot je Haider storil z liberalci v Avstriji). V danasnjem SDS-u torej ni nic pucnikovskega in originalnega SDSS-ovskega. Pucnika zgolj propagandno izrabljajo. Sram naj jih bo."
HMMMM?????
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 21:26
JA TALE VLADA GA SERJE NA POLNI ČRTI IN TRATI DENAR DAVKOPLAČEVALCEV ZA NEUMNOSTI KOT SO PREIMENOVANJE LETALIŠČA. SAM GA NE BOM NIKDAR IMENOVAL J. PUČNIK AMPAK BRNIK. ZARES KOMAJ ČAKAM NA VOLITVE IN DA SESUJEMO TELEBANE IN JIH POŠLJEMO K STROJANOVIM NA DOPUST.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 22:03
Letališče LJ Đžej Đžej...
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 22:08
Janšo in ostale hijene pod njim boli kurac, če se vsi tukaj gor pobijemo med sabo.
Zato pamet v roke in varčujte z močmi, da boste na naslednjih volitvah lahko naredili krogec...
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 22:24
Vlada nam je spet vrgla eno veliko kost. Sprašujem se zakaj, kaj imajo spet za bregom? Ta čas, ko se bomo kregali o imenu nekega asfaltiranega kolovoza z nekaj pripradajočimi štalami, bodo oni nekaj sčarali. Le kaj?
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 22:28
TAKO ODLOČITEV LAHKO SPREJMEJO LE TOTALNI KRETENI !
KO BO TA VLADA PADLA, BO SEVEDA BODOČA NAJMOČNEJŠA POLITIČNA STRANKA PREIMENOVALA LETALIŠČE PO ENEM OD SVOJIH PRIPADNIKOV.
IN KAJ NAJ REČEM SVOJIM PRIJATELJEM IZ TUJINE? KDO JE BIL TA PUČNIK? FALIRAN POLITIK, KI GA PODPIRA JANŠA, ZATO KER MU JE DOVOLIL, DA GA JE SPODNESEL PRI VODENJU STRANKE? SAJ BI SE V ZEMLJO UDRL OD SRAMU, KER SEM SLOVENEC. KAJ TAKO BEDASTEGA IN NERAZSODNEGA PA LAHKO ODLOČI SEVEDA LE JANŠA, PA ŠE KAKŠEN NJEGOV RITOLIZNIK !
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 22:41
Sedaj si bom pa na Pučniku čevlje obrisal, preden bom šel na letalo.
Ni dosti, da dobim drisko ko pridem do letališča. Sedaj me bo pa prijelo, ko pridem do Pučnika.
Saj nimam nič proti njemu. Tako ali tako ga ni skoraj nihče šmirglal ali resno jemal. Še Janša mu ga je rinil od zadaj, sedaj bi se pa rad, verjetno pred bogom, opral na tak način.
Podlo in umazano!
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 23:01
Letališče Butnskala
to bi bil pravi izbor.
__________________________________________
Gost petek, 08.06.2007 ob
LETI, LETI, LETI ..... pUČNIK
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 23:02
Dejstvo je, da je g. Pučnik duhovni oče samostojne - moderne Slovenije.
Kdor tega ne vidi - ali pa noče videti, je politično indoktriniran - ali pa ni Slovenec.
Tako enostavno je to.
Gost petek, 08.06.2007 ob 00:12
Te že kar vidim,čistokrvnega,politično pravilno orientiranega Slovenca,vernega in bogaboječega ter seveda demokrata z veliko začetnico (majhen,tankih krivih nog,s pivskim trebuhom,plešasto glavo in potnim čelom od napora, da si "sklampal" zgornjo ugotovitev).Ravno pravi za vodjo kake rasne komisije, ki jo zna ustanoviti kak še bolj čistokrvni Slovenec z najbolj aziatskih ksihtom.No saj tudi Dolfe,pol Jud, ni bil najbolj arijskega izgleda, pa so ga Nemci imeli radi!
Čisto enostavno,kajne?
Gost petek, 08.06.2007 ob 06:41
Jest ga nisem prosil za samostojnost in modernost,tako enostavno je to.
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 23:10
Kakšna pritlehnost levih (da ne rečem rdečih) lakajev. Stavim, da se velika večina nebi upala podpisati se pod svoje slaboumne in žaljive komentarje.
Sicer pa: kar je v človeku, to gre iz njega....
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 23:46
ne vem zakaj se ti skrivas? gost? gost dim najbrz :)
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 23:21
Si predstavljate, da pride na oblast opcja, ki razmišlja podobno kot drhal, ki tu izliva svoj žolč in svoje travme? Saj si ne zasluži!
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 23:34
Daj podpiši se, da te leta 2008 ne bomo predolgo iskali!
janko1 četrtek, 07.06.2007 ob 23:28
S tem, da mu je uspelo konec 50 let dobiti 5 let zapora , kaže na to, da je bil zagrizen in nekonstruktiven nasprotnik tedanje oblasti.
Kljub temu da je bil sociolog je bil amatersko izobražen o družbi. Kar je on govoril ni imelo ne repa ne glave. Ni imel pojma o gospodarstvu. Ko je on prišel na oblast je bilo njrgovo sovraštvo do komunistov in do YU, tako veliko, da je hotel vse kar se je dotlej zgradilo prodati/darovati tujcem. In prav to, da bi se morali temeljito pogovarjati o odhodu iz YU so taki politiki kot j ebil Pučnik onemogočili.
Slovenci pozabljamo, da je odhod Slovencev iz YU povzročil morijo na Ballkanu in to je ostalo v zavesti naših nekdanjih bratov
Slovenci smo srečo, da je bil v usodnih časih izvoljen Kučan, ker če bi se Pučnik, ki je vse Jugoslovanstvo sovražil, pogovarjal z Miloševićem, bi mu ta rekel:
Nečeš ti Švaba zajebavati Srbina in bi SLO doživela popolnoma drugo usodo kot jo je, ker pogovori s Kučanom so bili kot med starimi političnimi priajatelji.
Mislim, da je Pučnik s svojim nekonstruktivnim obnašanjem konec 50 let prej zaviral razvoj demokracije kot jo pospeševal.
Gost petek, 08.06.2007 ob 22:16
...ić, ...ić.
Dok nedelja, 10.06.2007 ob 17:01
SEDI,1 !
Gost četrtek, 07.06.2007 ob 23:59
toliko o spravi....
Gost petek, 08.06.2007 ob 00:06
ZAKAJ PA NEBI BILO LETALIŠČE
Letališče ŠTORKLJA
potrebna je kratka utemeljitev: Slovencev je vedno manj in štorklje kao prinašajo otroke. Ob "klimatskem letu" so letališče množično obiskali teenejđerji štorki in štorklje in če jim bo všeč se bodo todi naselili.
Štorklje so lepe ptice in dobri letalci in zvesti partnerji.
Rasizem - Vrstizem
Ptice so zapostavljena vrsta in prav letos so nas množično obiskali oziroma se tukaj razmnožili. Več vrst ptic. Ptice letijo in nekatere lahko tudi zelo daleč potujejo.
anika vranika
Gost petek, 08.06.2007 ob 00:07
če so že sovo ofucal, bi pa vsaj štorkom prisluhnili
Gost petek, 08.06.2007 ob 00:07
Tole malo prebiram, pa vidim da še ni konec komunizma v Slovenji.
Gost petek, 08.06.2007 ob 00:38
.
.
.
.
www.orozje.info
.
.
.
.
Gost petek, 08.06.2007 ob 02:04
Zakaj pa ne letalisce "Cigan Strojan"?
Gost petek, 08.06.2007 ob 06:50
O letališču ne velja razpravljati hkrati z (naravnim) tokom zgodovine na teh tleh - so pac desni in levi (kot Yin/Yang), in tako bo vedno, na SREČO! Pučnik, po nekih floskulah oce naroda (ena punčka Eva je o tem na TV govorila! Hecno!) Konec prejšnjega stoletja smo Slovenci le del zgodbe, ki se je zgodila v Vzhodni Evropi. Tudi s Pučnikom , lahko pa bi bilo tudi brez. Simple like that!
Letališče je pac Brnik, LJUBLJANA, Slovenija i dober štart v druga obzorja. Tako povečamo funkcionalno pismenost in izboljšamo komunikacije, .......... ENJOY YOUR FLIGHT!
Gost petek, 08.06.2007 ob 06:54
morda pa hoče vlada s spremembo imena Brniku, preusmeriti pozornost z afere Sova na nekaj povsem drugega. Samo poglejte, kako smo skočili na kost, ki so nam jo vrgli, in v trenutku pozabili na vse kar je bilo v zadnjem času zelo aktualno. Sova, PUH, kazen EK, Vzajemna, vse je nič v primerjavi z Brnikom. Smo pa res ovce.
Gost petek, 08.06.2007 ob 07:24
ja kaj pa drugega.... SOVA je začela škoditi velikemu fuehrerju, pa je vrgel novo kost, ki jo bodo zdej dva tedna glodali, pa še letališča je preimenoval po Pučinku, ki se zaradi tega gotovo obrača v grobu.
Če bi bil Pučnik še živ, bi bil verjetno prvi v vrsti na demonstracijah proti Janševem totalitarizmu!!! Ga je sam najbolj občutil, ko mu je Janša prevzel stranko SDSS in ga popolnoma odrinil na politično obrobje.
Takrat so se Pučniku podrle sanje, ki jih je gradil o Sloveniji. Rušitelj pa je bil seveda sam Janez Janša... A zdaj pa bo seveda simbol totalitarnega režima Janeza Janše na Brniku, proti svoji volji seveda.
Toliko o preteklosti.
Gost petek, 08.06.2007 ob 09:08
HAHAHAHAHAHAHA SLOVENIJA PA SAMOSTOJNA, POD TO ANARHOKLERIKALISTIČNO FALANGO HAHAHAHA! SLOVENIJA JE SAMOSTOJNA KOLKOR SEKUND JI PUSTI VATIKAN DIHAT!!
Gost petek, 08.06.2007 ob 07:36
Spoštovani!
Janšatu in njegovim podrepnikom se je čist zmešalo.
Vsa opozicija, če je premajhna naj pokliče na pomoč nas državljane, da to belogradistično golazen zamenjamo in se vlada prične ukvarjati z gospodarstvom in državljani.
Lep dan vsem, ki boste v tej smeri kaj postorili.
Gost petek, 08.06.2007 ob 08:48
JA INTERPELACIJO RABIMO PA ODSTAVITEV TEH DEGENOV, SO LONG ZA ENE 5 MANDATOV SEDET NA KLOP. TKOLE IZKORIŠČAT IME JOŽETA PUČNIKA, SRAMOTA ZA NJIH IN ZA DRŽAVO IN ZA NJENE DRŽAVLJANE, DA SO TO DRHAL VOLILI!
Gost petek, 08.06.2007 ob 09:07
Tu?man je tudi preimenoval Dinamo v Croatio, pa mu pravoverni desni?arski navija?i
Gost petek, 08.06.2007 ob 10:12
Izdredne volitve in sesut tele pametnjakoviče, pa naj delajo hiško Strojanovim. Kateri svetovalec je tole predlagal vladi, naj si poišče psihiatra!?
Gost petek, 08.06.2007 ob 10:16
IME LETALISCA MORA BITI LAHKO IZGOVORLJIVO - KAJ KOMUNIZMU SE NI KONCA?
Gost petek, 08.06.2007 ob 12:33
Predlagam da preimenujemo tudi mesta. Če smo imeli Tiovo Velenje naj bo sedaj Ruplovo Velenje, pobratimo se z bosanci in imamo lahko Janševo Jajce.
Kot se vidi se je Janša pridno učil v ZSMS
Gost petek, 08.06.2007 ob 12:34
HOČEMO JANŠEVO ŠTAFETO MLADOSTI!!
HVALJEN BODI ALFA SAMEC!
Gost petek, 08.06.2007 ob 13:18
janša upa da bodo nekoč katero poimenovali tudi po njem,že sedaj bi lahko kakšen smrdljivi brlog preimenovali v janšev brlog.
Gost petek, 08.06.2007 ob 14:08
Oblastniki - zlasti Janša - dobro vedo, da Pučniku ne bi bilo všeč, če bi letališče poimenovali po njem, pa to vseeno počnejo, pa tudi sicer se povsod šlepajo nanj, čeprav mu ne segajo niti do kolen. Verjetno tudi zato, ker v svojem bloku ne premorejo niti enega imena, ki bi mu bili Slovenci naklonjeni ne glede na delitve v politiki. Prav žalostno.
Pa še to: zakaj ne bi letališča poimenovali po kakem kulturniku - pisatelju, skladatelju, ali športniku? Potem bi bile vse te polemike in debate odveč. Ampak sedanja vlada delitve med Slovenci itak samo podpihuje in ji je tudi to poimenovanje voda na mlin.
Gost petek, 08.06.2007 ob 14:48
Spoštovani!!
Sporočam vam žalostno novico. Danes so zaprli dr. Jože Pučnika!!!!!!!!
zaradi MEGLE!!!!!!!!!
Gost petek, 08.06.2007 ob 22:23
Ti, a rdeči hudo trpijo? Kaj misliš, kaj se jim prikazuje v morastih sanjah vsako noč?
Gost sobota, 09.06.2007 ob 11:22
Da bi rdeči ali črni trpeli? What are you talking about? Have you ever been somewhere but in local Slovenian pub ?
A tudi to je demokracija, da jasno povemo, kar vemo in mislimo!
(Sorry, ne znam nemško, to obvladajo otroci g. Pučnika :-)
A kot je rekel že Shakespeare: Much Ado About (REALLY) Nothing!
Gost sobota, 09.06.2007 ob 12:06
Kaj bomo poimenovali pa po Janezu Janši ?????????????????????
Mogoče kakšno novo ali obnovljeno čistilno napravo, saj tam tudi vedno kaj smrdi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Toplo priporočam, da napišete naročilo za knjigo " Kaj nam pa morejo", avtorja Matjaža Frangeža, knjiga stane samo 28090 evra + stroški pošiljanje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Naslovite pa na Učila International, Cesta Kokrškega odreda 18, 4294 Križe !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
V tej knjigi booste videli vso barabijo, zahrbtnost in laži Janeza Janše !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Obilo zabave in užitkov v branju
Gost sobota, 09.06.2007 ob 22:41
predlagam, da Slovenijo pred predcedevanjem evropi preimenujemo v HEILIGE JANŠALAND. !!Jaka
Gost sreda, 13.06.2007 ob 19:37
Kakor kaže bodo Grosuplje kmalu Janschaburg, morda Janshatown, Ljubljana pa evropski Johannesburg (po prezidentu Johanu). Pučnik je samo priprava na kaj takega.
Patriot
Gost sreda, 13.06.2007 ob 19:40
Kakor kaže bodo Grosuplje kmalu Janschaburg, morda Janshatown, Ljubljana pa evropski Johannesburg (po prezidentu Johanu). Pučnik je samo priprava na kaj takega.
Patriot