Agencija Nuit, ki že sodeluje tako s Slovensko turistično organizacijo kot z uradom za informiranje, je imela na svoji spletni strani objavljeno tudi geslo SloVENIja Vidi Vici (prišel, videl, zmagal), ki pa je skupaj z, kot kaže, izbranim logotipom sredi dneva izginilo z medmrežja.

Zgodba pa ima še druge zanimive podrobnosti. Čeprav se je anonimni javni razpis končal 4. septembra, je premier Janez Janša že 1. septembra na Kredarici na prireditvi Vrh na vrhu veselo poziral s čepico, na kateri je prav ta slogan, torej I feel SLOVEnija, je včeraj v svojem blogu razkrival Marko Crnkovič.

Urad vlade za informiranje je že decembra lani naročil pri podjetju Nuit čepice in majice s sloganom I feel love in Slovenija vidi vici, ni pa odkupil avtorskih pravic za uporabo slogana, ker za to ni bilo denarja v proračunu, tako da se je agencija Nuit lahko prijavila na razpis, čeprav je bil njihov slogan že prej v uporabi. Gregor Krajc ne vidi v čepici na premierovi glavi nič spornega in dodaja, da so tudi ponudbo Nuita obravnavali enakopravno z drugimi. Izbire pred petkom ni želel potrditi.

V razpisni komisiji, ki je izbirala in, kot kaže, izbrala tako logotip kot slogan, je sedelo šest politikov (Dimitrij Rupel, Vasko Simoniti, Andrej Vizjak, Aleksander Zorn, Janez Lenarčič in Gregor Krajc) in štirje predstavniki strokovne javnosti (etnolog Janez Bogataj, vinar Aleš Kristančič, oblikovalka Tanja Radež in podjetnik Japec Jakopin). Mnogi slovenski oblikovalci so anonimni javni razpis za nov slogan in logotip Slovenije bojkotirali. Miljenko Licul, med drugim avtor slovenskih evrskih kovancev, je takrat dejal, da bi bilo "etično sporno", če bi se kateri od resnih oblikovalcev prijavil na tak razpis, saj se ne ve, kaj vlada sploh hoče z njim in kaj se bo počelo z rezultatom razpisa. Zaradi strokovnih nejasnosti in pomanjkljivosti v razpisu so protestirali tudi v združenju grafičnih oblikovalcev Fundacija Brumen.

Včeraj je bilo mogoče slišati, da komisija ni dobila na mizo "presežkov", temveč veliko povprečnih in podpovprečnih predlogov, med katerimi je očitno izpeljava ljubezni iz imena države še najbolj prepričala komisijo. Agencije Nuit včeraj nismo mogli priklicati.