Dars je že prejšnji teden opravil nekatera dela, povezana s prvo fazo preureditve cestninske postaje Log, ki so bila predpogoj za začetek rušenja betonskih otokov.

V času del bosta za prehod vinjetnih vozil prek cestninske postaje Log omogočeni še vedno po dve stezi v vsako smer, preostali dve vinjetni stezi v vsako smer pa bosta zaprti. Cestninjenje tovornih oz. vseh nevinjetnih vozil bo potekalo brez sprememb obstoječe prometne ureditve.

Hitrost vožnje prek cestninske postaje Log bo med opravljanjem del še vedno omejena na 40 kilometrov na uro, po končani preureditvi v okviru prve faze pa bodo vinjetna vozila prek nje lahko vozila po dveh vinjetnih pasovih v vsako smer vožnje 60 kilometrov na uro, medtem ko bo v primeru dežja hitrost vožnje prek prometne signalizacije še vedno omejena na 40 kilometrov na uro.

Med opravljanjem preureditvenih del, ki bodo potekala 24 ur na dan, je zlasti v konicah lahko pričakovati tudi zgostitve in zastoje, opozarjajo v Darsu.

Za povečavo kliknite na shemo

(Vir: Dars)

Povečana bo varnost prehajanja vinjetnih vozil

Dars bo drugo fazo preureditve cestninske postaje Log izveden naknadno, saj bi bil enkraten poseg v to cestninsko postajo prevelik oz. bi tak način izvedbe predstavljal preveliko ogroženost za uporabnike avtoceste.

Dars želi z odstranitvijo ločilnih betonskih otokov predvsem povečati varnost prehajanja vinjetnih vozil prek cestninske postaje Log, medtem ko se bo z zaključeno drugo fazo, ki bo pomenila obsežnejši poseg, omogočila tudi občutno večja pretočnost prometa, ob hkratni zagotovitvi čim večje možne varnosti, pravijo v Darsu.

Cestninski postaji Log sledijo še druge - a vprašanje, kdaj

"Cestninska postaja Log bo prva na vrsti, ker je prometno najbolj obremenjena," so nam pojasnili na Darsu. Po izvedbi prve faze preureditve cestninske postaje Log bo Dars začel še s postopkom priprave projekta preureditve za vse ostale čelne cestninske postaje, zgrajene pred uvedbo vinjetnega sistema. "Njihova preureditev je strokovno zahtevna, ker vsaka cestninska postaja predstavlja objekt zase, poleg tega so tudi, za razliko od Loga, prostorsko umeščene tako, da ne omogočajo preprostejših projektantskih rešitev," so še pojasnili na Darsu.

Na vprašanje, kdaj bodo na vrsti druge cestninske postaje, so za Dnevnik.si odgovorili, da v tem trenutku še ne morejo napovedati, "saj bo najprej pripravljen in revidiran ustrezen projekt". Glede cene projekta preurejanja cestninski postaj so na Darsu pojasnili: "Dela, ki bodo presegla tisto, kar bo opravljeno v lastni režiji in v okviru obstoječih pogodb na področju vzdrževanja avtocest, ocenjujemo na približno 40.000 evrov."