V Balonarskem centru izrekajo iskreno in globoko sožalje vsem svojcem umrlih, poškodovanih ter ostalim udeležencem nesreče. Zagotavljajo, da bodo pristojnim službam ter preiskovalnim organom nudili vso potrebno pomoč, da se ugotovi vzroke tragične nesreče, "ki nas je vse presenetila".

Kot so zapisali, jih je ta tragični dogodek globoko prizadel in zaznamoval. Dodajajo, da Balonarski center združuje posameznike, ki so že dolga leta veliki ljubitelji in odlični poznavalci te dejavnosti ter se v letenju nenehno izobražujejo.

Poudarjajo, da je balon, ki je eden največjih serijsko izdelanih na svetu, v času nesreče vodil zelo izkušen pilot, ki se s to dejavnostjo aktivno ukvarja že več let in ima opravljenih nekaj tisoč poletov. Je eden izmed redkih balonarjev na svetu, ki ima izkušnje za letenje s tako velikimi baloni. Letno je za balonarski center prepeljal več tisoč potnikov brez kakršnega koli incidenta. V preteklosti pa je večkrat odpovedal polet zaradi vremenskih in drugih okoliščin, ki ne bi omogočale varnega letenja.

Ob tokratnem vzletu balona je pilot preveril vse meteorološke podatke, ki so v času poleta izkazovali, da je polet možen in izvedljiv. Ob 4. uri zjutraj je tako preveril radarske meteorološke podatke na radar sliki in podatke iz računalnika (Aladin), spustili pa so tudi pet helijevih balonov, na katerih so meritve kazale, da je do višine 300 metrov brezvetrje, nad to višino pa piha veter s hitrostjo tri metre na sekundo.

Te podatke so po navedbah balonarskega centra dvakrat preverili na hidrometeorološki postaji na Krimu, prav tako so bile pred poletom opravljene še ponovne meritve s sondami, ki so pokazale, da je stanje nespremenjeno. Tudi oblačnosti ni bilo razvidne, dodajajo.

Balon je vzletel okoli 6.50, polet pa je bil načrtovan in izpeljan z vsemi pravili stroke, zagotavljajo. Kot kažejo trenutno dostopne informacije, so bili preverjeni vsi letalski vremenski podatki, ki so v času priprave na vzlet izkazovali popolnoma ustrezno vremensko sliko, še dodajajo v centru.

Vremenska situacija pa se je v zelo kratkem času močno spremenila, pri čemer je pilot med samim poletom, ko je prejel to informacijo, začel z vsemi postopki za pristanek. A sta se z zahoda in vzhoda z zelo veliko hitrostjo, več kot 150 kilometrov na uro, približevali nevihti, ki sta s strižnim vetrom povzročili tragičen pristanek, so še pojasnili.