Namen naloge Lov na zaklad, ki jo je za dijake pripravil mladi podjetnik Matija Goljar, je razvijati veščine, ki mladim pridejo prav na kasnejši samostojni (podjetniški) poti. "Ko greš ven iz učilnice, se šele začne pravo učenje. Lepo je videti, da se da prepričati mlade, da naredijo nekaj, česar si drugače ne bi upali," je prepričan Goljar, ki bo prihodnje šolsko leto na šoli o podjetništvu predaval tudi v okviru izbirnih predmetov.

Dijaki so imeli za pet strani dolg seznam izzivov dve uri časa. "Največji je bil, da se fotografiramo z Zoranom Jankovićem," je povedal Sanel Čaušović iz zmagovalne ekipe in dodal, da jih je župan sprejel brez težav, medtem ko so ljudje na ulici, ki so jih prosili za sodelovanje pri izpolnjevanju nalog, malce dvomili, ali so fantje sploh resni, je dodal Anže Ivanjko. Fantom se je sicer obrestovala taktika reševanja bolje ovrednotenih izzivov, pa je pojasnil Bojan Vukadinović.

Nekoliko drugače so se izziva lotila dekleta iz drugouvrščene ekipe. "Pomislile smo, kje bi lahko našle največ stvari s seznama, nato smo naloge opravljale v dveh ekipah," je povedala Ana Bahovec, ki se je najbolj zabavala pri zbiranju sladkorčkov iz 16 različnih lokalov. Erika Kropivnik si bo nalogo zapomnila po tem, da je morala neznanca vprašati, če bi se poročil z njo, saj tega ne bi v resničnem življenju naredila nikoli, Suzano Golubovič pa je najbolj presenetilo, kako so bili ljudje na ulici pripravljeni pomagati, čeprav sprva niso razumeli, kaj počnejo.

Navdušenje dijakov nad izzivom ni presenetljivo, meni ravnateljica šole Andreja Preskar. Učni sistem namreč zahteva preveč fraktalnega učenja, dijaki pa imajo veliko raje konkretne rezultate, je povedala ravnateljica in dodala, da bodo zato prihodnje šolsko leto uvedli izbirne predmete o podjetništvu, radi pa bi vzpostavili tudi podjetniški inkubator.