Zaradi dotrajanosti voziščne konstrukcije je treba v celoti zamenjati asfaltne plasti, izvesti reciklažo tampona po posebni recepturi, zamenjati obstoječo betonsko varnostno ograjo vključno z drogovi javne razsvetljave, dograditi in očistiti drenažne cevi in kanalizacijo ter sanirati krake priključkov Celovška, Vodnikova in Podutiška, je zapisano na spletni strani Darsa.

Dela bodo potekala v štirih fazah

Dela bodo potekala v štirih fazah, v vseh fazah bo promet potekal po štirih zožanih prometnih pasovih, izvajalec del pa bosta družbi Strabag gradbene storitve in Vianova Slovenija.

Prva faza se bo predvidoma začela v ponedeljek in bo predvidoma trajala do 8. junija - na celotnem odseku med Celovško cesto in Kosezami bosta zaprta prehitevalna pasova v obeh smereh, promet pa bo potekal po voznem in odstavnem oz. po zaviralnem in pospeševalnem pasu. Izvajalec del bo v tej fazi odstranil betonske varnostne ograje vključno s stebri javne razsvetljave, izvedel ureditev revizijskih jaškov kanalizacije in jaškov javne razsvetljave ter obnovil asfalte v srednjem ločilnem pasu.

Dela v drugi fazi se bodo izvajala v smeri od Celovške ceste proti Kosezam, v tretji fazi pa bo izvajalec del enaka dela opravljal še na nasprotni strani vozišča od Kosez proti Celovški cesti.

V drugi in tretji fazi bo promet potekal po nasprotnem smernem vozišču v vsaki smeri po dveh zoženih pasovih, nasprotni vozni smeri pa bosta ločeni z nizko kovinsko ograjo. Izvajalec bo v omenjenih fazah demontiral stebre javne razsvetljave ob robu vozišča in na zaprtih priključkih, odstranil asfalt in cementno stabilizacijo, položil nove drenažne kanalizacijske cevi, izvedel reciklažo tampona, položil robnike ter izdelal nove asfaltne plasti.

V četrti fazi pa bo vzpostavljena enaka prometna zapora kot v prvi fazi, torej bosta na celotni dolžini od priključka Celovška proti Kosezam zaprta prehitevalna pasova v obeh smereh, promet pa bo potekal po voznem in odstavnem ter zaviralnem in pospeševalnem pasu. V tej fazi bo izvajalec del opravil montažo novega sredinskega pasu betonske varnostne ograje, postavil stebre javne razsvetljave in zaprl službene prehode.

Izvajalec bo dela opravljal vse dni v tednu

Izvajalec del bo dela opravljal vse dni v tednu, in sicer ves svetli del dneva. Za dela, ki jih bo izvajal ponoči, bo moral zaradi zagotavljanja ustreznih varnostnih ukrepov pri graditvi in kakovosti izvedenih del predhodno pridobiti soglasja s strani nadzornega inženirja. Izvajalec bo moral pri nočnem delu upoštevati vso veljavno zakonodajo (delovna zakonodaja, varovanje pred hrupom ...), kar pa mu bo na gradbišču v strnjenem naselju precej oteževalo izvajanje del v nočnem času.

Med obnovitvenimi deli bo sicer za tovorna vozila veljala prepoved prometa, ki bo ustrezno označena s prometno signalizacijo. Promet za tovorna vozila bo voden prek vzhodne in južne obvoznice.