"Google postaja vse bolj prisoten tudi v naši regiji. Posebej veliko priložnost predstavlja Slovenija, kjer smo potrošniki že zelo napredni z vidika uporabe spletnih tehnologij," je prepričan direktor razvoja poslovanja pri Google Slovenija Darko Dujič. Google je z aktivno prisotnostjo v Sloveniji pričel v minulem letu, danes pa je pripravil tudi pri Googlov dogodek v Sloveniji.

V hangarju na brniškem letališču se je zbralo več sto ljudi iz oglaševalskih, marketinških in spletnih agencij, strokovnjakov za optimizacijo spletnih strani, drugih spletnih strokovnjakov in predstavnikov nekaterih slovenskih podjetij. Predstavniki Googla so jim med drugim približali mednarodni program Google Engage za vzpodbujanje rasti agencij, ki predstavlja ekskluzivna orodja za trženje spletnih storitev.

Kot je za STA pojasnil Dujič, Google predstavlja veliko priložnost za poslovne subjekte z vidika komunikacije, prodaje in konkurenčnosti. Oglaševalska platforma, ki jo Google uvedel že v približno 50 državah, sedaj pa jo uvaja tudi v Slovenji, je po Dujičevih besedah globalno ena najbolj učinkovitih, zato je lahko Google dobra dopolnitev slovenskemu poslovnemu okolju.

Možnost uporabe Googlove oglaševalske platforme je sicer možna praktično v vseh državah. Slovenski jezik je bil že zelo zgodaj uveden v Googlova najbolj uporabljena orodja. Program Google Engage pa za podjetja pomeni bistveno boljšo storitev, razumevanje Googlovih produktov za oglaševanje in priložnost, da razvijajo svoje poslovne cilje tudi preko meja, je pojasnil Dujič in dodal, da se je do sedaj za sodelovanje odločilo že preko sto slovenskih podjetij.

Pomoč podjetjem pri vstopu na splet je ključna za uspeh

Joško Mrndže, ki vodi Googlovo pisarno za regijo Adriatik, meni, da je pomoč podjetjem pri vstopu na splet ključna za uspeh. "Še posebej pomembna se nam zdi podpora dinamičnim malim in srednje velikih podjetjem na področju turizma, pa tudi podjetjem iz drugih sektorjev, ki imajo veliko potenciala na mednarodnih trgih," je pojasnil Mrndže in dodal, da je v Sloveniji mnogo podjetij, ki bi jim večja prepoznavnost na spletu izredno koristila.

Podjetje Google, ki sta ga leta 1998 ustanovila študenta s Stanforda, ima sedež v Silicijevi dolini s podružnicami po vsej Ameriki, Evropi in Aziji. Googlova inovativna tehnologija iskanja povezuje na milijone ljudi po vsem svetu in jim nudi potrebne informacije vsak dan, program ciljnega oglaševanja pa podjetjem nudi merljive rezultate, zagotavljajo v podjetju.